خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران کی‌روش را کنار نمی‌گذارد / برانکو

برانکو ایوانکوویچ که پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هر روز با یک رسانه کروات گفت‌وگو کرده، این بار و در تازه‌ترین اظهارنظرش راجع به احتمال حضور بر روی نیمکت

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران کی‌روش را کنار نمی‌گذارد / برانکو

برانکو: فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران کی روش را کنار نمی گذارد

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ

برانکو ایوانکوویچ که پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هر روز با یک رسانه کروات گفت وگو کرده، این بار و در تازه ترین اظهارنظرش راجع به احتمال حضور بر روی نیمکت تیم ملی کشور عزیزمان ایران و موفقیت با تیم فوتبال پرسپولیس سخن گفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اخبار فوتبال کرواسی، برانکو ایوانکوویچ این روزها روی بورس رسانه های کرواسی قرار گرفته، موفقیت او با تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد تا رسانه های کروات به سراغ برانکو بروند و با او به گفت وگو بپردازند. برانکو ایوانکوویچ در تازه ترین سخنانش در پاسخ به سوالی راجع به احتمال حضورش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و گزینش به عنوان جانشین کارلوس کی روش، گفت: کی روش با کشور عزیزمان ایران در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشته است. در این مدت نیز اغلب چنین شایعاتی شنیده شده است که من قرار است جانشین کی روش شوم. من فکر نمی کنم که کشور عزیزمان ایران کی روش را کنار بگذارد. صادقانه باید بگویم که من مربیگری در سطح کلوب را دوست دارم چون با کار روزانه زیاد هماهنگ هستم.

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران کی‌روش را کنار نمی‌گذارد / برانکو

برانکو هم چنین راجع به قهرمانی پرسپولیس گفت : خب. این قهرمانی جهت من خوب و خوشحال کننده بود، چرا که توانستم در سه کشور عنوان قهرمانی کسب کنم. غیر از ایویچ هیچ مربی کرواتی نتوانسته است در سه کشور متفاوت به این موفقیت دست یابد. راجع به قهرمانی با پرسپولیس باید بگویم که این عنوان جهت من خیلی ارزش داشت، چون کلوب مدت ها نتوانسته بود قهرمان شود. در دو سال گذشته ما عملا قهرمان و عالی ترین تیم کشور عزیزمان ایران بودیم.

ایوانکوویچ در کشور عزیزمان ایران به عنوان مربی موفق آشنا شده است است و یک بار نیز افتخاری جالب را کسب کرد. او در این باره گفت : من شهروند افتخاری پایتخت ایران هستم. این را من در مراسمی در سال 2006 به دست آوردم. هنگامی که که همراه با کشور عزیزمان ایران توانستم به جام جهانی آلمان راه یابم.

برانکو ایوانکوویچ که پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هر روز با یک رسانه کروات گفت‌وگو کرده، این بار و در تازه‌ترین اظهارنظرش راجع به احتمال حضور بر روی نیمکت

برانکو در سال 2001 به عنوان دستیار بلاژویچ در تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران به فعالیت پرداخت و بعد از مدتی هدایت تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران را بر عهده گرفت و با این تیم به جام جهانی راه یافت. او همچنین با تیم ملی کشور عزیزمان ایران در سال 2002 قهرمان بازی های آسیایی بوسان شد.

سرمربی پرسپولیس راجع به قهرمانی با این تیم در لیگ شانزدهم، گفت : پرسپولیس تیم پر طرفدار و مطرحی در کشور عزیزمان ایران و آسیا است و در واقع باید بگویم که قهرمانی من 40 میلیونی بود. این قهرمانی در بین قهرمانی های من خواست تر است، چرا که کلوب من 40 میلیون هوادار دارد. من شنیدم که در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران بعد از قهرمانی پرسپولیس مردم به خیابان ها آمدند و به مراسم خوش حالی و پایکوبی پرداختند. ما در تبریز قهرمان شدیم، جایی که ما را دوست نداشتند و در محل اقامتمان مراسم خوش حالی قهرمانی گرفتیم و در هتلی که در آن جا مستقر بودیم، ولی هنگامی که به پایتخت ایران آمدیم شور و شوق هوادارانمان را درک کردیم.

وی افزود: این که در تیم بزرگی همچون پرسپولیس کار می کنم جهت من افتخار است. مردم کشور عزیزمان ایران بازیکنان و مربیانی که برایشان خوب کار کنند را دوست دارند و به آنها احترام می گذارند. به همین خاطر است که من در کشور عزیزمان ایران از احترام خاصی برخوردار هستم. در شرایط بسیار خوبی کار می کنم و از کارم رضایت دارم. من توانستم فرهنگ و عادت کلوب را تغییر دهم و پرسپولیس را به بردن و قهرمانی عادت دهم.

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران کی‌روش را کنار نمی‌گذارد / برانکو

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | پرسپولیس | موفقیت | قهرمان | فوتبال | برانکو | ایران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *