خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مصالحه 83 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پليس هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از مصالحه 83 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پليس در اين شهرستان خبر داد.

مصالحه 83 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پليس هرسین

به گزارشگروه استان های سایت تفریحی ما ازکرمانشاه؛سرهنگ “همتعلی شکری با اشاره به نقش مشاوران و مددکاران اجتماعي کلانتري ها در پيشگيري اجتماعي از وقوع جرم، بيان کرد: مراکز مشاوره پليس، نقش بسزایي در کاهش مراجعات قضائي يه کلانتري ها و دادسراها دارند.

وي با اشاره به اقدامات تخصصي دايره هاي مشاوره و مددکاري اجتماعي کلانتري هاي شهرستان در حل و فصل مشکلات شهروندان در موضوعات خانوادگي، نزاع و درگيري، تاکيد کرد: عملکرد مراکز مشاوره پليس، نقش موثري در کاهش پرونده هاي قضائي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي دارد.

عبارات مهم : مشاوره
سرهنگ شکری با اشاره به ارجاع بیش از 500 پرونده در سال گذشته به دواير مشاوره و مددکاري اجتماعي کلانتري هاي شهرستان گفت: بیشترین فراوانی منجر به صلح و سازش مربوط به نزاع و درگیری و اختلافات خانوادگی است.
اين مقام انتظامي آماري از اقدامات و عملکرد دواير مشاوره انتظامي شهرستان درسال گذشته ارائه و تصريح کرد: طی مدت مذکور بيش از 240 شهروند براي دريافت خدمات مشاوره اي به اين دواير مراجعه کرده و از ارائه خدمات تخصصي مشاوره اي با موضوعات مشاوره خانوادگي و مشاوره انتظامي به صورت حضوري بهره مند شده اند.
فرمانده انتظامي هرسین خاطرنشان کرد: واحدهاي مشاوره كلانتري ها و روساي کلانتري، پاسگاه ها و پليس هاي تخصصي به طور روزانه پاسخگوي سؤالات و مشكلات شهروندان در حوزه آسيب هاي اجتماعي هستند.

انتهای پیام/پ

واژه های کلیدی: مشاوره | کرمانشاه | مصالحه | پرونده های ارجاعی | مشاوره | پلیس |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *