خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تلاش شبانه روزی تارتار جواب داد

مدیرعامل کلاب پارس جنوبی جم گفت که سرمربی این تیم شبانه‌روزی تلاش کرده و این زحمات تا به حال جواب داده است.

تلاش شبانه روزی تارتار جواب داد

به روایت گروه خبری گروه استان هایسایت تفریحی ما از بوشهر، بهرام رضاییان درباره کسب 6 امتیاز تیم پارس جنوبی از دو دیدار حساس اخیر اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم تلاش خود را کردند و حمایت هواداران و لطف خدا هم به ما کمک کرده که تا اینجای کار آمده ایم. امیدوارم با همین جدیت کار را ادامه دهیم و از حالا خود را صعود کرده ندانیم. ما به تارتار اعتماد کردیم و او هم تلاش کرد، خدا هم به ما کمک کرد و نتیجه آن را هم گرفته ایم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا انتظار داشتید تیمی که از لیگ دسته دوم به لیگ یک رسید، اینک مدعی جدی صعود به لیگ برتر باشد؟» گفت: روی کاغذ سخت است تیمی که از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول رسیده و این در پایان فصل این شرایط را داشته باشد. از روز نخست که با آقای تارتار صحبت کردیم، برنامه ریزی کرده بودیم و در قراردادهایی که بازیکنان بستیم، برنامه ای تعیین کردیم و گفتیم که باید به رتبه مد نظر برسیم. خدا را شکر انگیزه هایی که به بازیکنان دادیم، جواب داد و لطف خدا شامل حال ما شد. تیم ما باثبات و بی حاشیه بوده است. تارتار شبانه روزی تلاش کرد و این زحمات تا الان جواب داده است.

عبارات مهم : قرارداد بازیکنان

مدیرعامل پارس جنوبی جم ادامه داد: گفته بودیم حتی اگر بین پنج تیم اول قرار بگیریم، مقدار معینی را به عنوان پاداش به اعضای تیم پرداخت می کنیم. تعیین کرده بودیم که اگر در پایان نیم فصل اول بین هفت تیم نخست باشیم، عملکرد خوبی داشته ایم، در نیم فصل مشکلات خود را حل می کنیم و ان شاءالله به سوی صعود خیز برمی داریم. قرار گرفتن بین پنج تیم اول لیگ یک در پایان فصل مطلوب بود اما نیم نگاهی هم به صعود داشتیم. اکنون پاداشی هم برای صعود به لیگ برتر بازیکنان در نظر گرفته ایم.
رضاییان در این باره که اگر تیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کند، همچنان با بازیکنان جوان خود ادامه می دهد یا بازیکنان صاحب نام خریداری خواهد کرد، گفت: بازارِ خریدهای کلان نقل و انتقالاتی نیستیم اما تلاش می کنیم هر بازیکنی را که تارتار نیاز داشته باشد، در چارچوب قوانین خود جذب کنیم. البته اکنون مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی و نیز پاداش های آنها را پرداخت کرده ایم و با همه آنها تسویه حساب کردیم.
وی درباره اتفاقات رخ داده در دیدار گل گهر – پارس جنوبی و مطرح شدن بحث جادوگری در فوتبال، خاطرنشان کرد: کسی که به خدا و تلاش خودش اعتماد داشته باشد، سمت جادوگری و رمالی نمی رود. امیدوارم کمیته اخلاق به این موضوع ورود کند و چیزهایی را که باعث می شود ذهن ها از سمت فوتبال بچرخد، از بین ببرد. مقابل گل گهر و زمانی که از حریف جلو بودیم، یک عکاس پشت دروازه ما رفت و یک مایع روی خط دروازه ما ریخت که مربی بدنسازی ما دید، به ناظر هم اطلاع دادیم و عکاس مورد نظر از ورزشگاه اخراج شد.
مدیرعامل پارس جنوبی در خصوص جشن هواداران در روز صعود این تیم به لیگ برتر در هفته آخر گفت: اگر خدا کمک کند و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم، با حضور هواداران در روز بازی آخر در شهر، یک جشن مفصل می گیریم.
انتهای پیام /پ

واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | هواداران | بازیکنان | پایان | پارس جم | لیگ یک | لیگ دو | گل گهر سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *