خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سفر استانی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به استان کرمانشاه

رئیس و مدیران ارشد مرکز خدمات، هفته آینده و در ایام مبارک تولد با سعادت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام سجاد (ع) از نهم تا یازدهم اردیبهشت ماه به است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حامد نیکزادیان مدیر سفرهای استانی مدیر مرکز خدماتبا اشاره به سفرحجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی به استان کرمانشاه گفت: مدیر و مدیران ارشد مرکز خدمات، هفته آینده و در ایام مبارک تولد با سعادت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام سجاد (ع) از نهم تا یازدهم اردیبهشت ماه به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد، این سفر نخستین سفر در سال جاری، آخرین سفر در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ است و آخرین سفر سال سوم سفرهای استانی است.

مدیر سفرهای استانی مدیر مرکز خدمات گفت: سفر به استان کرمانشاه پانزدهمین گام از سفرهای استانی مدیر مرکز خدمات است و از بااهمیت ترین اهداف این سفر ها می توان به زمینه سازی جهت ایجاد یک حرکت علمی و فرهنگی در حوزه های علمیه اشاره کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور مدیران و مسئولان ستادی مرکز خدمات در قالب گروه هایی به تمامی مدارس علمیه استان سفر می کنند و ضمن دیدار با مدیران، اساتید و طلاب، از ممتازین تحصیلی این مدارس تجلیل به عمل می آورند.

سفر استانی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به استان کرمانشاه

نیکزادیان بیان کرد: استان کرمانشاه دارای ۱۴ شهر حوزوی و ۳۵ مدرسه علمیه است که از این تعداد ۲۳ مدرسه مربوط به برادران و ۱۲ مدرسه مربوط به خواهران است.

وی در ادامه گفت: روزهای شنبه و یکشنبه گروه های اعزامی از سوی مدیر مرکز خدمات در قالب هفت گروه به مدارس علمیه سراسر استان اعزام می شوند و با طلاب این مدارس دیدار می کنند.

مشاور مدیر مرکز خدمات در امور استان ها با بیان اینکه معرفی جامع و کامل از مأموریت و شرح وظایف مرکز خدمات یکی از اهداف مهم این سفر ها است، عنوان کرد: به همین منظور گروه های اعزامی گزارشی از فعالیت ها و خدمات جدید این مرکز و همچنین نحوه آگاهی از این خدمات ارائه می کنند و سپس بروشورهایی که حاوی خلاصه ای از فعالیت های مرکز است بین طلاب توزیع می شود.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه های این گروه ها بررسی نیاز ها و مسائل طلاب استان از نزدیک است و پس از شنیدن سؤالات و پرسشها مطرح شده، در جلسه ای گزارش این دیدار ها به مدیر مرکز خدمات ارائه شده است و تصمیمات مورد نیاز در همین جلسه اتخاذ می شود.

رئیس و مدیران ارشد مرکز خدمات، هفته آینده و در ایام مبارک تولد با سعادت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام سجاد (ع) از نهم تا یازدهم اردیبهشت ماه به است

نیکزادیان تصریح کرد: نمایندگان اعزامی از سوی مدیر مرکز خدمات پس از برنامه پرسش و پاسخ در مدارس و پاسخ به سؤالات طلاب، در مراسمی از ممتازین تحصیلی، حافظین قرآن، مدیران، اساتید و عوامل اجرایی مدارس تجلیل می کنند.

وی گفت: شناسایی و استفاده از ظرفیت ها و منابع استانی و هویت بخشی، تقویت و ارتقا مراکز استانی در بین دستگاه های حوزوی، حاکمیتی و دولتی از دیگر اهداف این سفر ها است و به همین منظور دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران مراکز حوزوی و مسئولان ادارات و مؤسسات دولتی مرتبط با مرکز خدمات، ازجمله برنامه های مدیر مرکز خدمات در این سفر ها است.

سرپرست اداره کل امور استان های مرکز خدمات افزود: حجت الاسلام و المسلمین ربانی مدیر مرکز خدمات یک شنبه شب وارد استان می شوند و در نخستین گام نشستی بین مدیر مرکز خدمات و گروه های اعزامی برگزار می شود و سرگروه ها گزارش مأموریت خود را به اطلاع مدیر مرکز می رسانند.

وی ابراز داشت: برنامه مدیر مرکز خدمات در روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدای استان کرمانشاه شروع می شود و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، اساتید، مدیران و معاونان مدارس علمیه شهرستان کرمانشاه، تعدادی از شخصیت های حوزوی و دیدار با مدیران ادارات و شرکت های دولتی در ارتباط با مرکز خدمات از دیگر برنامه های مدیر مرکز خدمات در این روز است.

انتهای پیام/پ

واژه های کلیدی: استانی | برنامه | کرمانشاه | کرمانشاه | کرمانشاه | خدمات علمیه | حوزه های علمیه | مدیر استانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *