خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رفع معضلات اجتماعي جز مهمترين اولويت هاست

استاندار كرمانشاه گفت: مديران استان بايد توجه داشته باشند كه تلاش براي برطرف مشكلات و معضلات اجتماعي از مهمترين اولويت هاست.

رفع معضلات اجتماعي جز مهمترين اولويت هاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني در جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان با بيان اينكه پرسشها اجتماعي امروز جزء مهمترين اولويت هاي كشور است، افزود: مقام معظم رهبري توجه ويژه اي به اين عنوان دارند و دستور دادند كه دولت به اين عنوان رسيدگي و اهتمام داشته باشد.

عبارات مهم : کرمانشاه
وي اظهار داشت: بررسي پرسشها اجتماعي كشور هر 6 ماه يكبار در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار مي شود و تاكنون 4 جلسه در اين راستا تشكيل شده است كه همه ملزم به تلاش در جهت حل مشكلات و معضلات اجتماعي در كشور شده است اند.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به بروز مشكلات بيشتر در حوزه اجتماعي استان نسبت به ميانگين كشوري خاطرنشان ساخت: در استان كرمانشاه با پرسشها استان در حوزه اجتماعي روبرو هستيم و در بعضي از اين معضلات، كرمانشاه از میانگین كشوري جلوتر است لذا اين عنوان در استان كرمانشاه بايد به صورت ويژه دنبال شود.

وي با اشاره به کارها انجام شده است براي كاهش مشكلات اجتماعي در استان با تقدير از حوزه معاونت سياسي و امنيتي استانداري و دستگاه هاي زيرمجموعه براي پيگيري اين کارها گفت: در سال گذشته توجه خوبي به اين عنوان شكل گرفت و در سفر رئيس محترم جمهور به استان موفق شديم كه پروژه هاي متعددي را در خصوص برطرف مشكلات اجتماعي به تصويب برسانيم و اعتبارات خوبي هم در اين راستا براي استان جذب نمائيم.

رئيس كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان، برطرف مشكلات اجتماعي استان را در گرو تلاش گسترده و همت مضاعف تمامي دستگاه هاي عضو اين كارگروه عنوان كرد و گفت: وزير كشور و معاون اجتماعي وزارت كشور به صورت مستمر پيگير كاهش و برطرف مشكلات اجتماعي استان ها در سراسر كشور هستند و در سفر اخير دكتر رحماني فضلي به استان مباحث متفاوت مربوط به حوزه اجتماعي استان مورد بررسي قرار داده شد و معاون اجتماعي وزارت كشور هم در راستاي پيگيري امورات مرتبط اين عنوان به زودي به استان سفر خواهد كرد لذا همه براي كاهش معضلات اجتماعي در استان وظيفه بسيار مهم و حساسي به عهده دارند.

دكتر رازاني با بيان اينكه پرسشها اجتماعي در تمامي حوزه ها به ويژه توسعه اقتصادي و فرهنگي تاثير مي گذارد، تصريح كرد: اهميت پرداختن به برطرف معضلات اجتماعي چند جانبه است بنابراين در استان كرمانشاه با توجه به شاخص هايي كه در اين راستا داريم عنوان بايد جدي تر گرفته شود.

استاندار كرمانشاه در ادامه تدوين يك نخسه واحد در سراسر كشور براي كاهش مشكلات اجتماعي را عاملي براي عدم نتيجه گيري مورد نیاز در اين زمينه عنوان كرد و گفت: وقتي در استان كرمانشاه عنوان پرسشها اجتماعي بيشتر است بنابراين پيچيده شدن يك نخسه براي تمامي استان ها كارساز نيست زيرا در تمامي بخش ها تفاوت هايي وجود دارد پس براي برطرف اين عنوان بايد تدوين نخسه واحد هر استان مورد توجه قرار گيرد.

دكتر رازاني در ادامه خواستار توجه و تهيه كردن فهرست هر كدام از معضلات اجتماعي در استان به ترتيب اولويت شد و اظهار داشت: تمامي دستگاه ها بايد با همفكري و هم انديشي 5 الي 10 معضل مشكل اجتماعي كه جامعه با آن گرفتار است، مشخص كنند و ضمن تدوين هربرنامه هاي خاص براي برطرف آنها، بايد کارها اثر بخش براي رهايي استان از اين معضلات صورت گيرد.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: با مشخص شدن اولويت ها ضروري است كه اعتبارات در راستاي آن مشكلات هزينه شود بنابراين با توجه به اينكه در ابتداي سال هستيم ترسيم و تدوين چنين برنامه اي با ترتيب اولويت ها كه استان را به سمت و سوي کارها اثربخش و كارساز سوق دهد، الزامي است.

انتهای پیام/پ

واژه های کلیدی: کرمانشاه | معضلات اجتماعی | مدیران استان | معضلات اجتماعی | اولویت |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *