خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تجدید میثاق معلمان کردستانی با آرزوی بزرگ های شهدا

همزمان با شروع هفته بزرگداشت مقام معلم،مسئولان آموزش و پرورش، سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از فرهنگیان استان با آرزوی بزرگ های والای شهدای گرانقدر و امام

تجدید میثاق معلمان کردستانی با آرزوی بزرگ های شهدا

به روایت گروه خبری گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این آیین معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی گفت: پیشرفت و آبادانی امروز کشور مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه ماهیت اموزش و تربیت از عطر، جذابیت و اثربخشی خون شهدا بهره مند شده است است، افزود: دانش آموزان و فرهنگیان با تاسی به سیره و منش شهدا، در راستای توسعه و تعالی اموزش و تربیت و پیشرفت و آبادانی کشور تلاش خواهند کرد.

تجدید میثاق معلمان کردستانی با آرزوی بزرگ های شهدا

یوسفی مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این آیین گفت: قلم علما از خون شهدا افضل تر است و شهدا تربیت شده است معلمان هستندو اینک این قلم در دستان معلمان است.

وی تقدیم چهار هزار شهید معلم و 36 هزار شهید دانش آموز را سند افتخار عرصه اموزش و تربیت و آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: این شهدای گرانقدر در وقت جنگ تحمیلی احساس وظیفه کرده و در سنگر دفاع حضور یافتند.
در ادامه این آیین معنوی مسئولان آموزش و پرورش و فرهنگیان
با حضور در بهشت محمدی سنندج ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تقدیم شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان به خاص شهدای فرهنگی ادای احترام کردند.

عبارات مهم : آموزش

12 تا 18 اردیبهشت با عنوان هفته معلم نامگذاری شده است است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: آموزش | اموزش | معلمان | فرهنگیان | تجدیدمیثاق | آرمان های شهدا | جذابیت واثربخشی | پیشرفت وآبادانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *