خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اختتامیه کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران

اختتامیه سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

اختتامیه کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اختتامیه سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران با حضور محسن سریانی مدیر انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران، میهمانان خارجی و جمعی از اساتید و دانشجویان، امروز پنج شنبه ۳۱ فروردین ۹۶ در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این کنفرانس از ۱۱۰ مقاله و پوستر پذیرفته شده است در ۳۵ محور، ۳ مقاله شفاهی به زبان فارسی، ۳ مقاله شفاهی به زیان انگلیسی، یک پوستر به زبان فارسی و یک پوستر به زبان انگلیسی ارائه و در آخر از مقالات و پوسترهای برتر با اهدای لوح تجلیل شد.

عبارات مهم : دانشگاه

کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران از ۳۰ فروردین ۹۶ به مدت دو روز در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که ۴۲۵ مقاله از ۲۶ دانشگاه داخلی و ۱۰ دانشگاه خارجی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال گردید.

کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران جزو معتبرترین کنفرانس ها در زمینه پردازش تصویر و سیگنال است و کاربردهای گسترده و جذاب موجود در این حوزه، از پردازش تصویرهای ماهواره‏ ای تا پردازش تصویرهای پزشکی و از کشف الگوهای موجود در داده‏ های متنی تا کاربردهای صنعتی، باعث شده است نه تن ها به یک حوزه تحقیقاتی فعال بلکه به یک حوزه کاملأ تأثیر گذار صنعتی و پزشکی تبدیل شود.
گفتنی است: نخستین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران اسفند ماه ۱۳۹۱ در دانشگاه بیرجند و دومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر کشور عزیزمان ایران اسفند ماه ۱۳۹۳ در دانشگاه گیلان برگزار شد.
انتهای پیام/خ

واژه های کلیدی: دانشگاه | مقاله | تصویر | ایران | سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران | اختتامیه | چهارمحال و بختیاری | دانشگاه شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *