خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تداوم رکوردهای قلعه نویی برابر استقلال

امیر قلعه نویی تعداد پیروزی های خود برابر تیم سابقش استقلال زیاد کردن داد.

تداوم رکوردهای قلعه نویی برابر استقلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی کلوب خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال تراکتورسازی در جدال جهت نایب قهرمانی توانست از سد آبی پوشان پایتخت عبور کند و به کسب سهمیه آسیایی مستقیم امیدوار باشد.

تراکتورسازان بعد از ناکامی در مسابقه قهرمانی با پرسپولیس تمام تمرکز خود را جهت کسب نایب قهرمانی قرار دادند. آنها با تساوی های پی در پی و شکست برابر صبای قم جایگاه دومی خود را از دست دادند ولی با تاکنیک قلعه نویی و درخشش محمد ابراهیمی توانستند شاگردان منصوریان را شکست بدهند و دوباره جایگاه دوم را در اختیار بگیرند.

عبارات مهم : تراکتورسازی

قلعه نویی برابر تیم سابقش استقلال نتیجه های درخشانی گرفته است. وی نشان داده که مسیر پیروزی برابر آبی پوشان را به خوبی می داند و در بازی امروز هم مچ منصوریان را خواباند.
قلعه نویی با احتساب بازی امروز 13 بار برابر استقلال قرار گرفته است که 7 بار موفق به شکست دادن تیم سابقش شده است است.
همچنین این بازی ششمین رویارویی قلعه نویی و منصوریان بود که ژنرال توانست جهت چهارمین بار برابر منصوریان پیروز شود.
به هر حال قلعه نویی و تراکتورسازی در سه دیدار اخیر روی غلط های رحمتی دروازه بان استقلال آرزوهای این تیم را بر باد دادند.
نکته قابل توجه بازی تراکتورسازی برابر استقلال حضور گسترده تماشاگران تبریز در یادگار امام تبریز بود. در هفته های گذشته به تماشای سکوهای خالی ورزشگاه یادگار عادت کرده بودیم ولی هواداران تبریزی به علت حساست همیشگی جدال با استقلال و جنگیدن جهت رتبه دوم جدول رده بندی و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا جهت حمایت تیم محبوب خود سکوهای ورزشگاه را پر کردند.
براین اساس حضور بی شمار هواداران تبریزی در موفقیت تیم تراکتورسازی موثر بود چرا که بازیکنان می درخواست کردند با برد برابر استقلال رضایت هواداران خود را جلب کنند.
تراکتورسازی با حضور هواداران خود توانست طلسم پیروز نشدن در ورزشگاه یادگار امام را بشکند و در این امر هم موفق باشد. شاگردان قلعه نویی از بهمن ماه سال گذشته موفق به شکست حریفان خود در یادگار امام تبریز نشده بودند ولی این طلسم را با پیروزی برابر استقلال شکستند.
تراکتورسازی با شکست استقلال گام بلندی جهت نایب قهرمانی لیگ برتر برداشتند ولی این تیم به خوبی می داند که بازیها تمام نشده و جهت کسب رتبه دومی همچنان باید با آبی پوشان پایتخت مسابقه کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تراکتورسازی | هواداران | منصوریان | ورزشگاه | استقلال | تیم تراکتورسازی | رکوردهای قلعه نویی برابر استقلال | برد تراکتورسازی برابر استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *