خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کی روش در کشور عزیزمان ایران عملکرد خوبی دارد/ پرسپولیس با من، قهرمان و عالی ت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با رسانه های کشورش بیان کرد که کی روش با کشور عزیزمان ایران نتیجه های خوبی کسب کرده است و بعید می دانم تیم ملی را کنا

کی روش در کشور عزیزمان ایران عملکرد خوبی دارد/ پرسپولیس با من، قهرمان و عالی ت

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی کلوب خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر، طی چند روز گذشته با رسانه های کروات به گفت و گو پرداخته و اظهار نظر های مختلفی راجع به پرسپولیس و تیمملی فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام داده است.

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ

برانکو که ازمعدود مربیانی است که توانسته در لیگ 3 کشور متفاوت عنوان قهرمانی را کسب کند زیاد از گذشته مورد توجه رسانه های کروات قرار گرفته است.

وی در آخرین مصاحبه اش در پاسخ به سوالی راجع به احتمال حضورش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و گزینش به عنوان جانشین کارلوس کی روش، گفت: کی روش با کشور عزیزمان ایران در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشته است. در این مدت نیز اغلب چنین شایعاتی شنیده شده است که من قرار است جانشین کی روش شوم. فکر نمی کنم که کشور عزیزمان ایران کی روش را کنار بگذارد. صادقانه باید بگویم که من مربیگری در سطح کلوب را دوست دارم چون با کار روزانه زیاد هماهنگ هستم.

برانکو هم چنین راجع به قهرمانی پرسپولیس هم عنوان کرد: این قهرمانی جهت من خوب و خوشحال کننده بود، چرا که توانستم در سه کشور عنوان قهرمانی کسب کنم. غیر از ایویچ هیچ مربی کرواتی نتوانسته است در سه کشور متفاوت به این موفقیت دست یابد. راجع به قهرمانی با پرسپولیس باید بگویم که این عنوان جهت من خیلی ارزش داشت، چون کلوب مدت ها نتوانسته بود قهرمان شود. در دو سال گذشته ما عملا قهرمان و عالی ترین تیم کشور عزیزمان ایران بودیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | پرسپولیس | روز گذشته | قهرمان | فوتبال | برانکو | ایران | برانکو ایوانکوویچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *