خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هجوم مردم کره شمالی به پمپ بنزین ها

گزارش رسانه‌های منطقه از جمله چین، کره جنوبی و هنگ کنگ حاکیست که مردم در کره شمالی در پی شایعه کمبود سوخت، به جایگاه های عرضه سوخت در نقاط متفاوت این کشور ه

هجوم مردم کره شمالی به پمپ بنزین ها

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی منتشر می شود مبنی بر اینکه چنانچه کره شمالی دست به آزمایش ششم هسته ای خود بزند، چین واردات سوخت به کره شمالی را جهت هر لحظه متوقف می کند.
یونهاپ، خبرگزاری کره جنوبی نیز امروز به این عنوان اشاره کرد و در مطلبی آورده است: مردم کره شمالی با خودروهای خود به سمت جایگاه های عرضه سوخت هجوم برده اند و این شایعه وجود دارد که به علت محدودیت سوخت، این جایگاه ها بزودی تعطیل خواهند شد.

عبارات مهم : کره شمالی
از سوی دیگر فروش سوخت به خودروهای دیپلماتیک و شرکت های بین المللی در پیونگ یانگ از 2 روز قبل محدود و اخباری در باره تعطیلی بعضی جایگاه ها انتشار یافته است است.
تارنمای «ساوت چاینا» از هنگ کنگ نیز گزارش داده است: صف های طولانی در برابر شماری از جایگاه های سوخت در کره شمالی شکل گرفته و قیمت سوخت نیز بتدریج در حال زیاد کردن است.
کره شمالی به شدت جهت تامین سوخت خود به چین وابسته است و با افزایش تحریم ها، چین نیز تلاش کرده است این کشور را جهت دست کشیدن از برنامه هسته ای و تسلیحاتی خود ترغیب کند.
مسئولان آمریکایی در روزهای اخیر بارها تاکید کرده اند که اگر چین تلاشی جهت توقف برنامه هسته ای و تسلیحاتی کره شمالی انجام ندهد، آنها این کار را به تنهایی انجام خواهند داد.
روزنامه گلوبال تایمز چین نیز امروز در گزارشی وجود صف های طولانی برابر جایگاههای سوخت در کره شمالی را تایید و اعلام کرد بهای سوخت در این کشور نیز زیاد کردن یافته است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کره شمالی | کره شمالی | برنامه | کره شمالی | پمپ بنزین | کمبود بنزین | جایگاه سوخت |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *