خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زورگیری مرگبار با استفاده از سیانور

۲ پسر جوان با انگیزه زورگیری از راننده خودروی اپتیما او را ربودند، ولی به پولی که او در کارت عابربانکش داشت قانع نشدند و وی را با خوراندن سیانور به قتل رسان

زورگیری مرگبار با استفاده از سیانور

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، متهمان دیروز در دادگاه کیفری شرح این جنایت را شرح دادند و مدعی شدند از سر ناچاری دست به این زورگیری مرگبار زده اند.
روز ۱۳ اسفند ماه سال ۹۴ مأموران پلیس جسد مردی را درحالی که در صندوق عقب خودروی اپتیمای سفیدرنگش قرار داشت کشف کردند. با حضور اکیپ خاص بررسی صحنه جرم در محل معلوم شد مرد جوان بر اثر خوردن قرص سیانور جان باخته است.

عبارات مهم : دادگاه

با شروع تحقیقات کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد ۲ پسر جوان با انگیزه دزدی صاحب اپتیما را به قتل رسانده اند. متهمان دستگیر شدند و اعتراف کردند قصد داشتند از مقتول زورگیری کنند، ولی باعث فوت او شده است اند. آن ها در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کردند و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان پایتخت ایران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه هشتم به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت الله توکلی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به دفاع از کیفرخواست پرداخت و گفت: در این پرونده پرویز، ۲۹ ساله متهم است با همدستی دوستش نادر، ۲۳ ساله با انگیزه دزدی مردی را از پارکینگ منزل اش ربوده و با خوراندن قرص سیانور به قتل رسانده است.

در ادامه وکیل مدافع اولیای دم خواستار قصاص قاتل شد. سپس پرویز در دفاع از خودش گفت: من مهندس مکانیک هستم، ولی آنقدر اوضاع زندگی ام آشفته بود که دست به این کار زدم. یک شب یک خودروی اپتیمای سفیدرنگ توجه مان را جلب کرد. آن را تعقیب کردیم و منزل صاحبش را یاد گرفتیم.

شب اتفاق جلوی در منزل مقتول منتظر بودیم تا او آمد. درحالی که هر دو چاقو داشتیم او را غافلگیر کردیم. ما کارت عابربانکش را می خواستیم و او هم ۲ کارت به ما داد و گفت: ۲ میلون و ۷۰۰ هزار تومان موجودی ۲ کارتش است. ولی ما باورمان نشد که او فقط همین قدر پول دارد. به همین علت نادر با یک تسمه پلاستیکی دست های او را بست و من پشت فرمان نشستم و جلوی یک خودپرداز رفتیم. او صورت من را دیده بود و ممکن بود به دردسر بیفتم. به همین علت ۲ قرص سیانور که همراهم بود به خوردش دادم و نادر هم به او آب داد. مطمئن بودم که صاحب اپتیما فوت شده است است. به همین علت جسد او را داخل صندوق عقب گذاشتیم و ماشین را ر ها کردیم.

در ادامه این جلسه نادر گفت: من اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم. پرویز خودش قرص را به مقتول داد و خودش هم به او آب داد و دقت می کرد که او حتما قرص ها را خورده باشد. چند روز بعد از این اتفاق بود که پرویز تماس گرفت و گفت: می خواهد به خارج از کشور فرار کند، ولی من گفتم همراهش نمی روم. دیگر از او خبر نداشتم تا اینکه از پلیس آگاهی با پدرم تماس گرفتند و من هم خودم را تسلیم کردم. در آخر این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند.

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دادگاه | زورگیری | زورگیری | قرص سیانور | کارت عابر بانک | قتل | حوادث |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *