خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زنده‌سوزی یک سرکرده داعش در مصر

یکی از سرکرده های داعش به دست شماری از مردان یک قبیله مصری زنده زنده به آتش کشیده شد.

زنده‌سوزی یک سرکرده داعش در مصر

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، بعضی افراد قبیله “ترابین” در پاسخ به ترساندن گروه تروریستی داعش که اعضای این قبیله را به اتهام همکاری با ارتش و پلیس ترساندن کرده بود، ویدیویی را از آتش زدن یکی از سرکرده های داعش منتشر و ترساندن کرد که سایر رفقای او را به همین شکل آتش خواهد زد.
یک منبع آگاه از همین قبیله به شبکه العربیه گفت: شخصی که سوزانده شد از مهمترین سرکرده های گروه تروریستی داعش بود که به وسیله افراد این قبیله شناسایی، تعقیب و دستگیر شده است بود. آنها بلافاصله وی را آتش زدند تا انتقام سه تن از شهروندان محلی و یک سروان پلیس را که داعش آنها را آتش زده بود بگیرند. آنها در این اقدام، دست به مقابله به مثل زدند و سپس به سبک داعش فیلم این اقدام را منتشر کردند تا به عنصرهای داعش بفهمانند که مجازات مشابهی در انتظارشان است.

عبارات مهم : همکاری

گروه تروریستی داعش چند روز قبل با صدور بیانیه ای این قبیله را به اتهام همکاری با ارتش مصر ترساندن کرده بود. دو هفته قبل نیز بعضی افراد قبیله الترابین در عکس العمل به اقدام داعش در آتش زدن مقر این قبیله در رفح و ربودن خودرویی حامل سیگار که متعلق به یکی از افراد این قبیله بود، با عنصرهای این گروه تروریستی درگیر شدند.
در این درگیری یک راننده از این قبیله به شدت مجروح شد، در برابر افراد این قبیله بعضی عنصرهای داعش را ربوده و بازار “البرث” در جنوب رفح را بستند و آنجا را به دنبال عنصرهای داعش بازرسی کردند.
افراد این قبیله همچنین در بعضی مناطق رفح با نصب کمین اقدام به شکار عنصرهای داعش کردند.
منبع: ابنا
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: همکاری | گروه تروریستی | گروه تروریستی داعش | سرکرده داعش | مصر | زنده سوزی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *