خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ادوبی فناوری انتقال رنگ ارائه کرد

با فناوری انتقال رنگ شرکت ادوبی می‌توان سبک رنگ حقیقی یک تصویر را به تصویر دیگر انتقال یافته کرد.

ادوبی فناوری انتقال رنگ ارائه کرد

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، همکاری گروهی از محققان شرکت ادوبی و دانشگاه کُرنِل منجر به یکی از جالب ترین تحولات در حوزه ی فناوری تصویری شده است است. با استفاده از فناوری توسعه یافته به وسیله ی این محققان خوش ذوق، امکان انتقال سبک رنگ یک تصویر به یک تصویر دیگر و ترکیب آن ها با یکدیگر فراهم شده است است. این فناوری می تواند به شدت مورد توجه علاقه مندان به عکاسی قرار بگیرد.

عبارات مهم : تصویر

ادوبی با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت سلفی شما را اوج می برد
این فناوری تقریبا شبیه به نرم افزار تغییر سبک تصویر پریزما است که بر اساس کارهای هنری نقاش های آشنا شده، فیلتر های هنری خاصی بر تصویر کاربر اعمال می کند. شرکت های گوگل و فیسبوک هم فناوری های انحصاری مشابهی با این نرم افزار توسعه داده اند. ولی فناوری انتقال سبک رنگ ادوبی به جای ترسیم تصویر از تکنیک ها و سبک های هنرمندان خاص، رنگ و نورپردازی تصویر مرجع را شبیه سازی و به تصویر مورد نظر کاربر انتقال یافته می کند. در ادامه ی مقاله می توانید به نمونه های واقعی این فناوری دسترسی داشته باشید.
اگر تصویری از یک منظره ی شهری در یک صبح آفتابی دارید، می توانید با معرفی تصویر مرجعی که منطبق با شرایط آب و هوایی تصویر مهم است و هنگام غروب ثبت شده، تصویر مورد نظر را تبدیل به عکسی کنید که انگار در تاریکی سر شب گرفته شده است است. سبک رنگ تصویر نهایی هیچ شباهتی به تصویر مهم نخواهد داشت.
توانایی الگوریتم فناوری یادشده در تنظیم و تعدیل ظریف و هوشمندانه ای همچون افزودن روشنایی به پنجره ی آسمان خراش بسیار جالب توجه است. این فناوری تنظیمات دقیقی اعمال می کند که کاملا مشابه با کار یک ویرایشگر حرفه ای تصویر است. به علاوه، فناوری یادشده به نحوه شگفت انگیزی از مشکلاتی مانند کپی کردن سبک رنگ آسمان موجود در تصویر مرجع روی ساختمان تصویر نشانه اجتناب می کند.
محققان جهت رسیدن به این نشانه از روش های یادگیری عمیق به منظور تشخیص نور و طیف رنگ از تصویر مرجع بهره برده اند. محققان همچنین به منظور توسعه ی این فناوری بر راهکاری جهت محدود کردن انتقال رنگ متمرکز بوده اند تا رنگ ها در تصویر نشانه بدون بیرون زدگی باشند. امیدواریم فناوری انتقال سبک رنگ عمیق شرکت ادوبی به نرم افزارهای ویرایش تصویری مانند فتوشاپ و لایت روم افزوده شود و به زودی قابل استفاده باشد.
منبع: زومیت
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تصویر | انتقال | محققان | تصویری | فناوری | استفاده | شرکت ادوبی | فناوری

ادوبی فناوری انتقال رنگ ارائه کرد

ادوبی فناوری انتقال رنگ ارائه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *