خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرای طرح بازيافت بخار جهت کم کردن مصرف آب در نیروگاه شهید سلیمی نکا

اجرای طرح بازيافت بخار فلاش استارت آپ تانک واحد يک بخاری با نشانه كاهش مصرف آب اجرايی شد.

اجرای طرح بازيافت بخار جهت کم کردن مصرف آب در نیروگاه شهید سلیمی نکا

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نعمتی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا اجرای طرح های بهينه سازی را از کارها نيروگاه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بیان كرد و گفت: با اجرای طرح بازيافت بخار فلاش استارت آپ تانك واحد يك بخاری كه با نشانه كاهش مصرف آب اجرايی شد.

وی افزود:با اجرای این طرح در هر شبانه روز 250 تن در مصرف آب صرفه جويی می شود.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به تبيين کارها نيروگاه در زمينه تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد گفت: با نشانه كاهش و قطع وابستگی نيروگاه به سازندگان خارجی تاكنون بيش از 850 سری از قطعات نيروگاهی كه قبلاً بايد از خارج تهيه می شد در داخل كشور ساخته و نياز كشور به خارج مرتفع شد.

اجرای طرح بازيافت بخار جهت کم کردن مصرف آب در نیروگاه شهید سلیمی نکا

وی افزود: این قطعات نيروگاهی مشمول بر پره های اف­ دی­ فن كه از جنس بلوک فورج آلومینیم 2012 است و طبق نمونه مهم توليد کارخانه TLT آلمان ساخته و پس از اخذ تاییديه آزمایشات 12 گانه در واحد سه بخار نصب شد و چند ماهی در حال کار است.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: ساخت ساپورتینگ فین های بویلرهای واحدهای بخاری با متریال نمونه مهم به یک سوم قيمت خارجی، ساخت محورها و پوسته پمپ های اسکرو از قبيل: پمپ های انتقال گازوئیل، مازوت و کنترل روغن، لوله های استیم کوئل با مقطع بیضوی، پروانه های آب دریا به وزن تقریبی 700 کیلوگرم با متریالNS C 63020 و نيز تمامی قطعات جانبی مثل محورهای اصلی، یاتاقان ها و ساکشن کاور كه به تكنولوژی ساخت بالايی نياز دارند و طبق نمونه و با همان متريال قطعه مشابه خارجی ساخته و یا بازسازی می شوند.

محسن نعمتی انجام طرح LTE و گازوئيل سوز کردن واحد يك گازی را از کارها مهم سال گذشته و گامی در جهت برنامه پدافند غيرعامل برشمرد و افزود: با اجرای اين طرح اكثر تجهيزات آن در داخل ساخته می شود و علاوه بر اين از خروج واحد در وقت افت فشار و يا قطع گاز نيز جلوگيری می شود.

وی انتهای پیام/آ

اجرای طرح بازيافت بخار فلاش استارت آپ تانک واحد يک بخاری با نشانه كاهش مصرف آب اجرايی شد.

واژه های کلیدی: اجرای طرح | نيروگاه | مدیریت | قطعات | خارجی | اجرای طرح بازیافت | کاهش مصرف آب | نیروگاه شهید سلیمی نکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *