خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تشکیل تیم های عکس العمل سریع پدافند غیرعامل

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت :تیم های عکس العمل سریع پدافند غیرعامل با حضور دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان تشکیل می شود .

تشکیل تیم های عکس العمل سریع پدافند غیرعامل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد افشار افزود: این تیم در ذیل شورای پدافند غیرعامل استان بصورت پایلوت در کشور با همکاری تمام کارگروه های تخصصی بصورت عملیاتی با نشانه کم کردن خسارات وآسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران و هماهنگی بین دستگاهای امداد رسان و خدمات رسان در کمترین وقت ممکن، اجرایی می شود.

وی اضافه کرد : جهت تحقق این امر مورد نیاز است ابتدا امکانات، تجهیزات، و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی شناسایی و کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل استان تشکیل شود .

وی افزود: همچنین مورد نیاز است بعد از گزینش زبده ترین و ماهرترین نیروهای انسانی، دوره های آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز با همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان ، جهت آموزش و ارتقای سطح آگاهی و آمادگی افراد برگزیده برنامه ریزی و برگزار شود.

تشکیل تیم های عکس العمل سریع پدافند غیرعامل

افشار در ادامه افزود: این امر باعث می شود تا اعضای عضو تیم عکس العمل سریع با دید تخصصی و فراتر از حوزه بخشی خود عمل کنند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان درادامه گفت : اکنون وقت آن رسیده که از تمرکز آموزش و ساختن فرهنگ مباحث و مباحث پدافند غیرعامل در بین دستگاه های اجرایی عبور کنیم وآن را میان مردم و عموم جامعه گسترش دهیم .

وی افزود : این امر مهم میسر نخواهد شد مگر به واسطه آمادگی، آگاهی و تعهد افراد و نیروهای متخصص تیم عکس العمل سریع استان که مستلزم تلاش و همت ایشان در مواقع صلح و آرامش است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تخصصی | دستگاه | تشکیل تیم های واکنش | پدافند غیرعامل | دستگاه های امداد و نجات | مدیریت بحران | قزوین |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *