خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تئاتر خیابانی در زیرگذر ، برگزاری مراسم خوش حالی منزل تئاتر در میان استقبال مخاطبان

دومین روز برگزاری مراسم مراسم خوش حالی منزل تئاتر از ساعت 16 الی 20 جمعه 8 اردیبهشت ماه در فضای باز منزل هنرمندان شروع شد.

تئاتر خیابانی در زیرگذر ، برگزاری مراسم خوش حالی منزل تئاتر در میان استقبال مخاطبان

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مراسم خوش حالی منزل تئاتر؛ دومین روز برگزاری مراسم مراسم خوش حالی منزل تئاتر از ساعت 16 الی 20 جمعه 8 اردیبهشت ماه در فضای باز منزل هنر مندان شروع شد.
در کنار برنامه هایی که در محوطه بیرونی منزل تئاتر برگزار می شود، انجمن های متفاوت منزل تئاتر نیز براساس برنامه از قبل اعلام شده است مراسم خود را در سالن های داخلی منزل هنرمندان برپا کردند.
اولین برنامه تخصصی چهاردهمین مراسم خوش حالی منزل تئاتر را انجمن صنفی طراحان گرافیک کشور عزیزمان ایران در سالن استاد شهناز برگزار کرد. این نهاد صنفی جهت نخستین بار با دبیری ابراهیم حقیقی در برپایی مراسم خوش حالی منزل تئاتر همیاری می کند. در مراسمی که به بهانه افتتاح گالری های مختلفی که انجمن صنفی طراحان گرافیک در منزل هنرمندان و سایر فضاهای مرتبط با این مراسم خوش حالی برپا شده است بود صحبت های مختلفی صورت گرفت.
این برنامه به وسیله انجمن صنفی طراحان گرافیک کشور عزیزمان ایران به مناسبت روزِ دیزاین در سالن استاد جلیل شهناز برگزار شد. در آیین افتتاح این برنامه از مصطفی اسداللهی عضو هیئت مدیره ی انجمن صنفی گرافیک جهت صحبت دعوت شد و ایشان راجع به ی به خطر افتادن محیط زیست و مسئولیت های زیست محیطی انسان ابراز نگرانی کردند و در ادامه توسعه ی کشور را در خدمت زندگی سالم دانست و از طراحی پوستر های نمایشگاه با موضوعاتی چون انسان، سودمندی و زمین خبر داد. نشانه این انجمن آشنا شدن قشرهای متفاوتی از مردم با این آثار است و در همین راستا، این آثار به جز نمایشگاه منزل ی هنرمندان کشور عزیزمان ایران در زیرگذر میدان ولیعصر (عج) نیز به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

عبارات مهم : انجمن
گفتنی است؛ نمایشگاه آثار هنرمندان گرافیک تا 16 اردیبهشت ماه در گالری زمستان منزل هنرمندان برپا خواهد بود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه هایی از پوسترهای تئاتر کمیاب دوره های متفاوت تاریخی به نمایش گذاشته شده است است.
همزمان با این مراسم انجمن کارگردانان منزل تئاتر در سالن استاد امیرخانی نشستی تحت عنوان دراماتورژی، به وسیله علی پورعیسی متخصص دراماتورژی و فارغ التحصيل MFA دراماتورژي و نقد دراماتيك از دانشگاه ييل امريكا و عضو پیوسته کانون کارگردانان و نمایشنامه نویسان منزل تئاتر برگزار شد .
در این نشست به ضرورت و معرفی و کاربردهای مشاغل دراماتورژی مانند دراماتورژ، مدیران موسسات پرورش نمایشنامه جدید و مدیران ادبی و… در بدنه مهم تئاتر کشور عزیزمان ایران پرداخته شد و بر روی تخصص گرایی حرفه ای تاکید گردید. او با حضور اساتید، هنرمندان و دانشجویان، به چالش هایی در حیطه‎های شغلی دراماتورژ، وظایف دراماتورژ و… در بافت کارهای گوناگون پرداخت.
از ساعت 19 در سالن استاد شهناز منزل هنرمندان انجمن حرکت منزل تئاتر مراسم خود را جهت معرفی برگزیده های خود شروع کرد. در این مراسم از اصغر همت مدیر عامل منزل تئاتر دعوت شد تا به صحبت راجع به این انجمن بپردازد.

او در طی سخنان خود متذکر شد: اگر تمام انجمن های منزل تئاتر همبستگی و پیوند خودشان را زیاد کنند، به اعتلای هر چه زیاد این هنر در سرزمین ما کمک شایانی می کند. وی گفت: انجمن حرکت در طی فعالیت خود بخصوص در سال های اخیر توانسته بسیار موثر در آشنایی هر چه بهتر حرکت موزون عمل کند.

در ادامه این مراسم از حمید ستوده به عنوان پیشکسوت این رشته هنری تقدیر به عمل آمد و همینطور از حسین پارسایی به عنوان کارگردان منتخب انجمن حرکت مورد تقدیر شد. مدالیوم این انجمن نیز به محسن گودرزی ترابی اهدا شد .
گفتنی است؛ داوران این انجمن که در طول سال نمایش های مربوطه را داوری کرده اند عبارتند از: اصغر فریدی ماسوله، امیر دژاکام و محسن گودرزی.

اجرای نمایش کودک و نوجوان «عمو قصه» در تالار انتظامی منزل هنرمندان آخر بخش مراسم در دومین روز برگزاری مراسم خوش حالی منزل تئاتر در منزل هنرمندان بود.

تئاتر خیابانی در زیرگذر

زیرگذر تازه افتتاح شده است میدان ولیعصر (عج) در روز دوم اجرای نمایش های خیابانی در مراسم خوش حالی منزل تئاتر میزبان نمایش مراسم خوش حالی جدایی به کارگردانی مسعود ابراهیمی بود.
روابط عمومی مراسم خوش حالی منزل تئاتر حاکی از آن است که استقبال از نمایش هایی که در این محل برپا می شود، نسبت به روز گذشته بسیار زیاد شده است است.

استقبال زیاد در جمعه تئاتر شهر

جشن منزل تئاتر در 8 اردیبهشت ماه، در حالی پیگیری شد که محوطه تئاتر شهر جهت اجرای این مراسم کاملا آماده شده است بود.
نمایش «وداع با اسلحه» به کارگردانی شاهین رمضان پور که بازیگر این نمایش نیز هست، نمایش خود را اجرا کرد.
بعد از اتمام این نمایش، نمایشی به نام «دقیقه نود» به کارگردانی فاطمه رادمنش اجرای خود را بدون اطلاع در محوطه شروع کرد و جهت جمع شدن مخاطبین به صحبت با عموم پرداخت و نمایشی راجع به مبارزه با دزدی اجرا کرد که جهت این کار هم از پیشنهادهای مخاطبین استفاده کرد و طبق گفته خود بازیگر، پایه مهم این نمایش شرکت مخاطبین در اجرا بود.
پردیس پذیرای تماشاگران
در دومین روز برگزاری مراسم خوش حالی منزل تئاتر پردیس تئاتر پایتخت ایران نیز پذیرای تماشاگرانی بود که جهت دیدن برنامه های این مراسم خوش حالی در یکی از مناطق جنوبی شهر پایتخت ایران گرد هم آمده بودند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انجمن | ایران | تئاتر | نمایش | برنامه | گرافیک | مراسم ها | هنرمندان | نمایشگاه | نمایشنامه | برگزاری مراسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *