خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اینفوگرافیک + قدرت شبکه های اجتماعی در تبلیغات انتخاباتی چقدر است؟

تاثیر شبکه های اجتماعی در تبلیغات انتخاباتی مسلم است ولی میزان آن امری مهم تلقی میشود.

اینفوگرافیک + قدرت شبکه های اجتماعی در تبلیغات انتخاباتی چقدر است؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تقریبا به میانه راه رسیده است و اکثر نامزدها با گذر از روش های سنتی و پرخرج رو به تبلیغات موثرتر و کم خرج تر رسانه ای آورده اند. در این میان البته شبکه های اجتماعی نقش به سزایی دارند.

اگر میخواهید بدانید نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات های دنیا چقدر است مورد نیاز است بدانید ، دونالد ترامپ چنین سخنی را گفته است: ” شبکۀ اجتماعی فیس بوک و توئیتر در پیروزی من نقش کلیدی ایفا کرده است” این در حالی است که عمده تبلیغات هیلاری کلینتون سبک قدیمی تر و کاغذی بودند.
در کشور عزیزمان ایران ولی جای فیسبوک و توئیتر باید از پیام رسان تلگرام و اینستاگرام به عنوان شبکه های اجتماعی تاثیرگذارتر در انتخابات نام برد. که تاثیر آن را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 مشاهده کردیم.
برای آشنایی کامل با نحوه و تاثیر این شبکه ها در تبلیغات انتخاباتی اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.
مجری طرح : اینفونگاره

انتهای پیام/

عبارات مهم : تبلیغات

واژه های کلیدی: تبلیغات | رسانه ای | تبلیغات | انتخابات | اینستاگرام | اینفوگرافیک | شبکه های اجتماعی | انتخابات ریاست جمهوری | انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *