خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از طریق خرید گوشی دست دوم

کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان، عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از طریق خرید گوشی دست دوم را شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از طریق خرید گوشی دست دوم

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم کارآگاه فرهاد ابدال چگنی اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی و بیانات وی در این پلیس، علیرغم اینکه کارت بانکی در ید خودش بوده و آن را را به کسی تحویل ننموده است با بررسی حسابش متوجه گردیده است مبلغ 25 میلیون ریال به وسیله شخصی ناشناس از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی برداشت شده است است لذا پیگیری پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

عبارات مهم : کارت بانکی
وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد نامبرده به دنبال دریافت پیامک های کسر وجه، پس از مراجعه به بانک متوجه برداشت غیرقانونی وجه از طریق گوشی گوشی بانک به وسیله فردی ناشناس از حسابش شده است است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام کارها فنی و به کار گیری شگرد های خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ چگنی گفت: متهم اقدام به خرید گوشی دست دوم از برادر شاکیه نموده و با توجه به اینکه مشخصات و رمز دوم کارت عابر بانک عنوان پرونده در گوشی مذبور ذخیره شده است بود. مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتا لرستان ضمن بیان این مطلب که متهم جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا اعزام گردیداز شهروندان خواست حتی المقدور از ذخیره اطلاعات شخصی و به خصوص اطلاعات کارت بانکی بر روی گوشی خودداری نمایند .

سرهنگ چگنی در آخر گفت: همچنین شهروندان می توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه مشكل از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کارت بانکی | پلیس فتا | مجرم | فضای مجازی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *