خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور رضایی در مراسم ازدواج ساده

محسن رضایی پستی را در صفحه اینستاگرامش به ازدواج ساده تخصیص داده شده است داد.

حضور رضایی در مراسم ازدواج ساده

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛امروزه سبک های زندگی به گونه ای شده است کابعاد زندگی متفاوت افراد به خصوص در زمینه ازدواج دچار دگرگونی شده است است.
مشکلاتی مانند مهریه های بالا، توقعات بالای خانواده های زوجین، مراسم خوش حالی های عروسی باشکوه و … از جمله این مسائل است که ازدواج را سخت کرده است.
اما هستند جوانانی که بدون توجه به ظواهر روشی ساده گزینش کرده وازدواج ساده انجام می دهند.
شب گذشته جهت تعدادی از این جوانان مراسمی برگزار شد که سر لشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم حضور یافت.
وی منشتر شدن پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن اعلام حضور خود در این مراسم عنوان کرد: زندگي را نبايد براي هم سخت كنيم، چون جوانان در جامعه به اندازه كافي با سختي مواجهند .
رضایی نوشت:
“ازدواج آساندر مراسم مراسم خوش حالی شانزده عروس و داماد جوان با خانواده های آنان شرکت کردم. مؤسسه خیریه زن راستگو، عضو شورای شهر با کمک برادرانش جهت آن ها مراسم خوش حالی گرفته بودند. چند دقیقه ای در جمعشان راجع به این صحبت کردم که هم ازدواج باید ساده باشد و هم زندگی. زندگی را نباید جهت هم سخت کنیم، چون جوانان در جامعه به اندازه کافی با مشکل مواجهند و اگر خود آن ها هم بخواهند به هم سخت بگیرند، به یکدیگر اعتماد نکنند و با کوچکترین مسأله ای درگیر شوند؛ زندگی مشکل درپیش خواهند داشت.

عبارات مهم : خانواده
گفتند جهت آن ها دعا کنید، گفتم خدایا شغل و درامد آبرومندی ای جهت آن ها فراهم کن.”

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خانواده | جوانان | ازدواج | زندگی | رضایی | محسن رضایی | پست جدید محسن رضایی | اینستاگرام محسن رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *