خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اپل قصد دارد ۲۳۰ میلیون دستگاه آیفون جدید به فروش برساند

گفته می‌شود اپل قصد دارد ۲۳۰ میلیون دستگاه از نسل جدید آیفون به فروش برساند که فقط ۹۵ میلیون دستگاه آن در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

اپل قصد دارد ۲۳۰ میلیون دستگاه آیفون جدید به فروش برساند

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطاتگروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ بعد از معرفی بسیاری از گوشی های پرچم دار در سال جاری، حالا بسیاری از کاربران و کارشناسان به رویداد آتی اپل چشم دوخته اند تا ببینند نسل جدید آیفون اپل چگونه خواهد بود. تا امروز شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد این محصول انقلابی انتشار یافته است که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون رونمایی شود.دیجی تایمز یکی از منابع معتبر دنیای تکنولوژی، گزارش کرده است که اپل قصد دارد ۲۳۰ میلیون دستگاه آیفون جدید به فروش برساند.
در گزارش های قبلی داشتیم که اپل ۹۵ میلیون پنل OLED به سامسونگ سفارش داده است؛ ولی مشخص نیست آیا این سفارش جهت نسخه ی سالگرد یا Anniversary Edition آیفون در نظر گرفته خواهد شد یا جهت تمامی مدل های آیفون جدید موسوم به آیفون 77 اس.به هر حال، کوپرتینونشین ها تنها جهت سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۱۰۰ میلیون دستگاه آیفون جدید سفارش داده اند تا مهیای یک نبرد سنگین شوند.
همچنین منابع خبری فاش کرده اند که اپل بیش از ۵۰ میلیون تراشه جهت هر سه ماهه سفارش داده است تا از آن ها در نسل جدید آیفون استفاده شود. گفته می شود تأمین کنندگانی چون کوالکام، STMicroelectronics ،NXP ،Cypress ،Cirrus Logic ،Broadcom ،ADI و TI از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ (فاصله ی زمانی ماه های ژوئن تا آوریل) تولید خود را شروع می کنند. اوایل سه ماهه ی سوم امسال میزان تولید این شرکت ها زیاد کردن پیدا می کند تا بتوانند از عهده ی میزان تقاضا جهت آیفون های جدید اپل برآیند.
TSMC تولیدکننده ی پردازنده های جدید A11 اپل با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری خواهد بود که تولید انبوه خود را از سه ماهه ی دوم شروع می کند. طی این شش ماه، ۱۰ درصد از میزان فروش مجموع نسل جدید آیفون تولید خواهد شد.به گفته ی استیون مولینوویچ، یکی از تحلیل گران دنیای فناوری، قیمت پایه ی آیفون جدید با ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد بود؛ در حالی که به اصطلاح آیفون 7 اس و 7 اس پلاس با قیمت ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار به فروش خواهد رسید.سال گذشته اپل ۷۸.۳ میلیون دستگاه آیفون 7 و 7 پلاس به فروش رساند و فروش بیش از ۸۰ میلیون دستگاه آیفون جدید در امسال دور از انتظار نیست.
منبع: زوم ایت

عبارات مهم : دنیای تکنولوژی

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دنیای تکنولوژی | مدل های آیفون | دنیای فناوری | آیفون جدید | دستگاه | میلیون | آیفون 7 | اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *