خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زمزمه سرود قدیمی «من یار مهربانم» ، کتاب و کتابخوانی در «نماگرد»

موضوع این قسمت برنامه نماگرد، به مناسبت شروع هفته کتاب و کتابخوانی و افتتاح نمایشگاه کتاب، راجع به کتاب است.

زمزمه سرود قدیمی «من یار مهربانم» ، کتاب و کتابخوانی در «نماگرد»

سجاد گودرزی تهیه کننده «نماگرد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ راجع به قسمت جدید این برنامه هفتگی شبکه مستند گفت: عنوان این قسمت از برنامه به مناسبت شروع هفته کتاب و کتابخوانی و افتتاح نمایشگاه کتاب، راجع به کتاب است و تلاش می کنیم پاسخ این پرسش را پیدا کنیم که چرا ما ایرانی ها کتاب نمی خوانیم و از آن فاصله گرفته ایم؟!

عبارات مهم : مستند
وی افزود: این اوضاع در حالی وجود دارد که تعداد انتشارات در کشور ما از انتشارات کل اروپا زیاد است ولی سرانه مطالعه و تولید علم پایینی داریم. در این قسمت کشور ایسلند را معرفی می کنیم که به ازای هر 10 نفر یک نفر کتاب نوشته و بالاترین سرانه مطالعه در دنیا را دارد. ای کاش ما هم روزی از نظر فرهنگ کتابخوانی به این کشور نزدیک شویم.

گودرزی اظهار داشت: در بخش نوستالژی، همراه با پخش تصویرهای قدیمی سرود خاطره انگیز «من یار مهربانم» را زمزمه می کنیم. فیلم 100 ثانیه ای «کابوس» روی آنتن می رود و بخش هایی از مستند «عروس کویر» به عنوان برنامه پربیننده شبکه مستند پخش می شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: تیم محیط زیست گرد باداب، جهت ما تصویرهای اختصاصی از گنبد نمکی جاشک به عنوان یکی از بزرگترین سایتهای نمکی بوشهر به کارگردانی بهروز سیروس ارسال کرده اند که در این قسمت مخاطبان شاهد پخش این تصویرهای خواهند بود.

گفتنی است؛ «نماگرد» جمعه 8 اردیبهشت ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه 9 اردیبهشت ساعت 11 بازپخش می شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مستند | برنامه | مطالعه | کتابخوانی | سجاد گودرزی | تهیه کننده نماگرد | کتاب و کتابخوانی در نماگرد | من یار مهربانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *