خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شاهرود، پانزدهمین میزبان نمایش «فصل شیدایی» شد

نخستین اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در سال 96 در شهر شاهرود برگزار می‌شود.

شاهرود، پانزدهمین میزبان نمایش «فصل شیدایی» شد

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت هنری رسانه ای اوج؛ نخستین اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در سال 96 در شهر شاهرود برگزار می شود.
سعید اسماعیلی کارگردان «فصل شیدایی» راجع به شرح این نمایش گفت: هرچند پیش از این عموم اجراهای نمایش فصل شیدایی در مراکز استان بوده ولی با توجه به درخواست اهالی شهر شاهرود و حمایت همه جانبه ایشان، تصمیم گرفتیم نمایش فصل شیدایی را در شاهرود اجرا کنیم.
اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه شاهرود، پانزدهمین شهری است که میزبان فصل شیدایی است، ادامه داد: با توجه به حضور پررنگ اهالی شاهرود و ظاهر حضرت قائم (عج) در عملیات مرصاد، تصمیم گرفتیم در بخش مربوط به دفاع مقدس نمایش، روی این عملیات تمرکز کنیم و به طور جدی راجع به آن روایت کنیم. طبیعی است که در این روایت نگاهی به شهدای شخاص این ظاهر و هم چنین سرکردگان منافقین خواهیم داشت و راجع به شهید عرب نجفی، مسعود رجوی و کومله ها و… روایت هایی را در نمایش خواهند داشت.

عبارات مهم : کارگردانی
کارگردان نمایش فصل شیدایی در آخر گفت: با توجه به اینکه بخشی از اجراهای نمایش همزمان با اعیاد شعبان است، خاص برنامه ای را هم جهت آن ایام در نظر گفته ایم که ایام موالید شعبان اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ نمایش فصل شیدایی به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، کاری از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب (مهنّا) است که از 5 تا 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در موقعیت سردار شهید حسن تهرانی مقدم واقع در ضلع شمالی میدان حسینی شاهرودی برگزار خواهد شد. حضور جهت عموم مردم آزاد است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کارگردانی | کارگردان | اسماعیلی | شاهرود | شیدایی | شاهرود | نمایش | نمایش فصل شیدایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *