خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تسهیل جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب پایتخت ایران ، خبرهای جدید از نمایشگاه کتاب

ستاد امور رسانه‌ای نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت ایران از ارائه تسهیلات جهت تردد بازدیدکنندگان و تخصیص داده شده است بن خرید کتاب به طلاب خبر داد.

تسهیل جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب پایتخت ایران ، خبرهای جدید از نمایشگاه کتاب

به گزارش حوزه ادبیاتگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان به نقل از ستاد امور رسانه ای و خبری سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مدیریت شهر آفتاب امکاناتی به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

بر همین اساس با هماهنگی های انجام شده است با مدیریت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، شاتل های انتقال بازدیدکنندگان از مترو شهر آفتاب به سالن های نمایشگاه به مانند سال گذشته به فعالیت خواهند پرداخت و تعداد آن ها در این دوره از نمایشگاه زیاد کردن خواهد یافت.

عبارات مهم : نمایشگاه

در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت ایران تعداد ۱۰۰ شاتل برقی در فضای شهر آفتاب به جابجایی بازدیدکنندگان در مسیرهای مترو، پایانه اتوبوسرانی و پارکینگ ها مشغول بودند.
هر یک از شاتل های برقی ظرفیت ۱۰ مسافر را خواهد داشت و در مسیرهای خاص در مجموعه شهر آفتاب به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب پایتخت ایران خدمات ارائه خواهند کرد.
اختصاص سهمیه 30 هزار نفری بن کتاب جهت طلاب / بُن 250 هزار تومانی جهت اساتید حوزه

همچنین همایون امیرزاده سخنگوی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت ایران از برنامه ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تخصیص داده شده است یارانه خرید کتاب در نمایشگاه جهت 30 هزار طلبه حوزه های علمیه سراسر کشور خبر داد.
وی راجع به بن خرید کتاب طلاب حوزه های علمیه گفت: بن کارت یک میلیون ریالی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب پایتخت ایران به طلاب حوزه های علمیه تخصیص داده شده است پیدا کرده است که 40 هزار تومان آن از سوی معاونت امور فرهنگی و 60 هزار تومان باقی مانده با همکاری طلاب حوزه های علمیه تامین می شود.
وی ادامه داد: عضویت بن های طلاب حوزه های علمیه قم از تاریخ 31 فروردین ماه شروع شده است است و تا 3 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و 30 هزار طلبه حوزه‎های علمیه امکان استفاده از این یارانه را دارند.
سخنگوی نمایشگاه با اشاره به بن کات های تخصیص داده شده است یافته جهت اساتید حوزی نیز گفت: مبلغ این بن کارت ها دو میلیون و پانصد هزار ریال است که 30 درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی (مبلغ 750 هزار ریال) و 70 درصد باقی مانده (یک میلیون و 750 هزار ریال) نیز از سوی اساتید حوزی تامین می شود.
وی راجع به وقت عضویت نیز گفت: عضویت از اساتید حوزی از تاریخ 5 اردیبهشت ماه شروع و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
امیرزاده به اشاره به اعتبار تخصیص داده شده است یافته جهت بن کارت های دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه و هیات علمی دانشگاه ها گفت: به طور کلی مبلغ 81 میلیارد ریال اعتبار جهت این بخش در نظر گرفته شده است است.
بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب پایتخت ایران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نمایشگاه | نمایشگاه | اردیبهشت | ایران | آفتاب | نمایشگاه کتاب | تسهیلات تردد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب | اختصاص بن کتاب به طلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *