خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تماشای فیلم با تخفیف، بزرگترین خدمت به اعضای کلوب هواداران!

هواداران فقط می‌توانند با در دست داشتن بلیت، فیلم مورد نظر خود را البته با تخفیف ببینند.

تماشای فیلم با تخفیف، بزرگترین خدمت به اعضای کلوب هواداران!

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ روز سوم جشنواره جهانی فیلم فجر جهت اعضای کلوب هواداران جشنواره، مانند روزهای گذشته بود و مسائل مطرح شده است تقریبا دیگر به یک عادت جشنواره ای تبدیل شده است است.
با این اوصاف بعضی از هواداران به این معترض بودند که چرا با آنها اینگونه برخورد می شود و وظیفه آنها مشخص نیست. یعنی آنکه چرا از یک طرف به هوادارن اجازه ورود به کاخ جشنوراه را می دهند و از طرف دیگر جهت آنها محدودیت های فراوان می گذارند. اگر هوادارن را جهت رونق دادن به کاخ جشنواره دعوت کردیم، پس چرا به آنها خدمتی مناسب ارائه نمی دهیم؟!

عبارات مهم : جشنواره
در این رابطه هواداران حاضر در کاخ جشنواره در مورد خدمات ارائه شده است به اعضای کلوب هواداران پرسش هایی دارند که پاسخ این پرسش ها این است که هواداران فقط می توانند با در دست داشتن بلیت، فیلم مورد نظر خود را البته با تخفیف ببینند و از هیچ گونه خدمت دیگر نمی توانند استفاده نمایند.

از طرفی دیگر هنگامی که با تمامی این پرسشها یک هوادار به مراسمی همچون بزرگداشت عباس کیارستمی می آید، از هرگونه پذیرایی محروم است و مشخص نیست که هزینه بلیت فروشی این مراسم صرف چه خدمتی به هوادار شده است است!
همچنین به علت ویژگی تمامی کاخ های جشنواره نظیر جنب و جوش خبرنگارها و حضور هنرمندان، کمتر کسی به هواداران اهمیت می دهد و آنها به علت نبود اطلاع رسانی مشخص در طبقات کاخ جشنواره به دنبال پاسخ به پرسش های خود هستند.

در آخر می توان گفت که استقبال هواداران از روز سوم به نسبت به روز دوم جشنواره، کمی زیاد کردن یافته است و جهت فیلم «نگار» که به سانس فوق العاده نرفت، شاهد صف مخاطبان جهت تماشای فیلم بودیم.

گزارش از مسعود وثوقی

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: جشنواره | جشنواره | هواداران | جشنواره جهانی فیلم فجر | باشگاه هواداران جشنواره | مشکلات هواداران | بلیت جشنواره جهانی فجر |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *