خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازار فیلم جشنواره جهانی وقت مناسبی جهت معرفی آثار سینمای کشور عزیزمان ایران است

کارگردان «ماجرای نیمروز» گفت: بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر وقت مناسبی جهت معرفی فیلم‌های ایرانی به پخش‌کنندگان خارجی است.

بازار فیلم جشنواره جهانی وقت مناسبی جهت معرفی آثار سینمای کشور عزیزمان ایران است

به گزارش حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ کارگردان جوان فیلم های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» در مورد بازار فیلم و حضور سینماگران دیگر کشورها در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: برگزاری جشنواره جهانی وقت بسیار بی نظیری جهت سینماگران، فیلمسازان و پخش کنندگان سینمای کشور عزیزمان ایران فراهم می کند تا بدون صرف هزینه بتوانند با سینمای دنیا ارتباط برقرار کرده و جهت فیلم های ایرانی در خارج از کشور بازار مناسبی فراهم کنند.
این کارگردان جوان ادامه داد: در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر می توان با فیلمسازان دیگر کشورها ارتباط برقرار کرد و از تجربیات آنها در فیلم سازی استفاده کرد.

عبارات مهم : ایران

مهدویان افزود: با حضور خوب در این جشنواره فیلم سازان می توانند امیدوار باشند٬ بدون حضور در جشنواره های خارجی فیلم هایشان را بی دردسر و بدون هزینه٬ در کشور خودمان به نمایندگان این جشنواره ها معرفی کنند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره زمینه مناسبی به منظور بازاریابی جهت آثار سینماگران ایرانی در پایتخت ایران فراهم می کند، گفت: امسال با حضور نمایندگان جشنواره های دیگر در جشنواره جهانی کار جهت سینماگران راحت تر شده است و می توان از این وقت به دست آمده به خوبی استفاده کرد.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
گفتنی است؛ سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 1 تا 8 اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در پایتخت ایران برگزار می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | بازار | ایرانی | سینمای | جشنواره | سینماگران | بازاریابی | جشنواره فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *