خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر» ، اولین پخش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش»

شاید مهم‌ترین نمایش بخش بازار مربوط به نخستین پخش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» اثر تهمینه میلانی بود که با استقبال هنرمندان و اهالی رسانه روبرو شد.

تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر» ، اولین پخش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش»

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ در روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش های بخش بازار از رونق خاص ای برخوردار بود به طوری که این بخش از ساعت یازده صبح کار خود را با نمایش فیلم «حریم شخصی» اثری از احمد معظمی شروع کرد.
در ادامه برنامه های این بخش، فیلم «بیست و یک روز بعد» کاری از محمدرضا خردمندان به نمایش گذاشته شد. ولی شاید بااهمیت ترین نمایش بخش بازار، مربوط به نخستین پخش فیلم «ملی و راه های نرفته اش» اثر تهمینه میلانی بود که با استقبال هنرمندان و اهالی رسانه روبرو شد.

عبارات مهم : بازار

از حواشی این نمایش می توان به حضور تمامی عوامل فیلم «ملی و راههای نرفته اش» در کاخ جشنواره اشاره کرد که این اتفاق مورد استقبال عکاسان خبری قرار گرفت. در ادامه تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر» در سالن شماره 3 نیز حاشیه ساز شد به طوری که اعتراض علاقمندان به همراه داشت. چرا که آنها حدود 35 دقیقه به صورت ایستاده منتظر شروع نمایش این فیلم 139 دقیقه ای بودند.
از دیگر فیلم های ایرانی که در این روز اکران شد می توان به دو فیلم «ماجرای نیمروز» کاری از محمدحسین مهدویان و «آباجان» اثر هاتف علیمردانی که هم اکنون بر روی پرده سینماها هستند، اشاره کرد. مستند «76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی» ساخته سیف الله صمدیان نیز در ساعت 14 در سالن شماره 3 به نمایش گذاشته شد. همچنین فیلمی از سینمای روسیه و در ژانر وحشت به نام«عروس» در سانس آخر سالن شماره 1 به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است؛ هنرمندانی نظیر امیر سیدزاده، سیروس الوند، آتیلا پسیانی، شهرام مکری، میلاد کی مرام، محمد حسین مهدویان، پوران درخشنده، رویا تیموریان، تهمینه میلانی، السا فیروز آذر، رخشان بنی اعتماد، مهتاب نصیرپور، ماه صورت خلیلی، ماهور الوند در چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر در کاخ جشنواره حضور داشتند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بازار | شماره | نمایش | جشنواره | روز جهانی | تهمینه میلانی | جشنواره جهانی فیلم فجر | فیلم ملی و راه های نرفته اش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *