خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افتتاحیه فیلم «نقطه کور» با یاد افشین یداللهی برگزار شد

مهدی گلستانه گفت: افشین یداللهی در این فیلم به عنوان مشاور روان‌پزشکی فیلمنامه حضور پررنگی داشت.

افتتاحیه فیلم «نقطه کور» با یاد افشین یداللهی برگزار شد

به گزارش حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه ای فیلم «نقطه کور»؛ در ابتدای این برنامه مهدی گلستانه تهیه کننده و کارگردان فیلم طی سخنانی با تقدیر از حضور مهمانان گفت: متاسفانه افتتاحیه فیلم نقطه کور در زمانی اتفاق می افتد که ما افشین یداللهی یکی از دوستان و شخصیت های فرهنگی خود را از دست دادیم.

عبارات مهم : افشین یداللهی
وی ادامه داد: افشین یداللهی در این فیلم به عنوان مشاور روان پزشکی فیلمنامه حضور پررنگی داشت و بسیار به ما کمک کرد. رفتن او آنقدر جهت ما غیر قابل باور بود که ما به خودمان اجازه ندادیم تا در عنوان بندی فیلم از او با عنوان «زنده یاد یا مرحوم» یاد کنیم. قطعا روح افشین یداللهی همراه ما است.

گلستانه ادامه داد: فیلم نقطه کور در شرایط مشکل ساخته شد و امیدوارم نتیجه این مشکل ها باعث شده است باشد تا فیلم خوبی ساخته شود و مردم دوست داشته باشند. در این فیلم بازیگرانی با من همکاری کردند؛ همچون محمدرضا فروتن و هانیه توسلی که دارای سواد، تجربه و شعور بالایی بودند و بسیار همراهی ام کردند.

مهدی گلستانه با اشاره به اینکه امروز سعید جلالی نویسنده سریال «عاشقانه» به نمایندگی از عوامل این سریال در این مراسم حضور دارد، از عوامل فیلم نقطه کور دعوت کرد تا به روی سن بیایند.

هانیه توسلی بعد از حضور بر روی سن طی سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. خود من امروز جهت نخستین بار فیلم را کنار شما می بینم.

نیکی مظفری بازیگر دیگر فیلم نیز در حالی که متاثر شده است بود، گفت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم ولی در ماه های اخیر ما افراد و هنرمندان خوبی همچون علی معلم، افشین یداللهی و عارف لرستانی را از دست دادیم و امیدوارم روح همه آنها شاد باشد و خداوند به خانواده های آنها صبر عطا کند.

در این مراسم هنرمندانی همچون هانیه توسلی، نیکی مظفری، الهه حصاری، مریم معصومی، خاطره اسدی، شهرام حقیقت دوست، حبیب اسماعیلی، مجید مظفری، علیرضا زمانی نسب و امیررضا دلاوری حضور داشتند.

فیلم سینمایی نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه از ششم اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران می شود و نخستین اکران مردمی این فیلم با حضور بازیگران چهارشنبه ششم اردیبهشت در پردیس کوروش برگزار می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: خسرو که 23 روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده اش گذرانده است، با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد منزل اش در پایتخت ایران می شود ولی تمامی ذهنیت هایش، عینیت یافته و قادر به مقابله با پرسشها پیش آمده نیست تا اینکه…

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: افشین یداللهی | هانیه توسلی | نیکی مظفری | مجید مظفری | فیلم سینمایی | افتتاحیه فیلم نقطه کور | مهدی گلستانه | افشین یداللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *