خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستگیری 2 شرور سابقه‌دار در اردبیل

دادستان اردبیل گفت: با حکم دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی دو شرور سابقه‌دار در اردبیل دستگیر شدند.

دستگیری 2 شرور سابقه‌دار در اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی افزود: دو نفر شرور سابقه دار در شهرستان اردبیل که اقدام به سلب آسایش عمومی با کارها مجرمانه و نابهنجار کرده بودند با دستور دادستانی و همکاری و همکاری پلیس امنیت نیروی انتظامی شهرستان اردبیل دستگیر شدند.

وی گفت: این افراد که با مصرف مشروبات الکلی اقدام به ایجاد مزاحمت جهت نوامیس مردم٬ اخلال در نظم عمومی٬ سلب آسایش مردم و ترساندن با چاقو می کردند از مدتها پیش تحت تعقیب بودند که به محض شناسایی مخفیگاه آنها با دستورات مورد نیاز شبانه در دام افتادند.

دادستان اردبیل با بیان اینکه با صدور دستورات از دادستانی با قرار بازداشت موقت هر دو متهم روانه زندان شده است اند و با شدت و قاطعیت تمام با این افراد برخورد می شود٬ تصریح کرد: این افراد مزاحمت های متعدد جهت مردم ایجاد کرده بودند که بعضی اشخاص به علت وحشت از این اشرار اقدام به شکایت نکرده بودند ولی با پیگیریهای مورد نیاز این اشرار و مخلان نظم عمومی دستگیر و روانه زندان شدند.

دستگیری 2 شرور سابقه‌دار در اردبیل

عتباتی از برخورد قاطع و جدی با تمامی اراذل و اوباش و اشرار در اردبیل خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی تمامی اشرار و مخلان نظم و امنیت مردم را با پیگیریهای مورد نیاز دستگیر و برخورد قاطع با این افراد داشته باشیم.

وی بیان کرد: از عموم شهروندان اردبیلی درخواست می شود به منظور تامین امنیت و آرامش هر چه زیاد در سطح شهر اردبیل در صورت مشاهده هر گونه شرارت و اوباش گری به وسیله افراد و اراذل و اوباش سریعا مراتب را به دفتر دادستانی اردبیل گزارش دهند تا کارها سریع و به موقع جهت برخورد با این افراد انجام شود.

انتهای پیام/ع

دادستان اردبیل گفت: با حکم دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی دو شرور سابقه‌دار در اردبیل دستگیر شدند.

واژه های کلیدی: اخلال در نظم عمومی | برخورد قاطع | اردبیل | برخورد | اردبیل | اردبیل | دستگیری اشرار | حکم دادستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *