خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فیلمنامه آخرهای تیرماه آماده می‌شود ، آخرین اخبار از ساخت «تهران 1420» از زبان مجری خندوانه

رامبد جوان گفت: فکر می‌کنم از آخرهای اردیبهشت کارمان را بر روی فیلمنامه جدید شروع کنیم.

فیلمنامه آخرهای تیرماه آماده می‌شود ، آخرین اخبار از ساخت «تهران 1420» از زبان مجری خندوانه

رامبد جوان در خصوص اوضاع فعلی ساخت فیلم سینمایی «تهران 1420» به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ گفت: فعلا با احسان گودرزی و یک تیم حرفه ای راجع به فیلم «تهران 1420» گپ می زنیم و فکر می کنم از آخرهای اردیبهشت ماه کارمان را بر روی فیلمنامه شروع کنیم.
وی افزود: ان شاءالله نسخه اولیه فیلمنامه تا آخرهای تیرماه آماده می شود تا بفهمیم ادامه کار چطور پیش می رود.

عبارات مهم : ایران
جوان در پاسخ به اینکه آیا فیلم «تهران1420» تحولی را در سینمای کشور عزیزمان ایران ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت: تحول خیلی واژه سنگینی است؛ البته این فیلم، فیلم متفاوتی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به علاقه بیش از اندازه خود به کارگردانی خبر داد و تصریح کرد: من کارگردانی را زیاد ار بازیگری دوست دارم؛ نوع فکرکردنم مناسب کارگردانی است تا بازیگری. من شبیه بازیگران فکر نمی کنم البته که بازیگری بسیار سخت است.
جوان با اشاره به لوکیشن های فیلم جدید خود اظهار داشت: فکر می کنم همه لوکیشن های فیلم «تهران 1420» در پایتخت ایران باشد؛ ولی همه چیز بستگی به این دارد که تولید این فیلم در کشور عزیزمان ایران و پایتخت ایران تا چه اندازه میسر است.
وی گفت: من به شخصه دلم می خواهد که خود تهران، آدم هایش و اتوبان هایش در فیلم باشند. دوست دارم اتوبان همت، چهار راه پارک وی و تونل نیایش را در فیلمم ببینم. البته ممکن است که کارهای عجیب و غریب هم بکنیم؛ به عنوان نمونه جهت اتوبان همت چیزی مانند اتوبان صدر بسازیم.
جوان راجع به حضور فیلم «تهران 1420» در جشنواره های خارجی خاطرنشان کرد: من اهل اینکه از الان به این بخش فکر کنم، نیستم و اعتقاد دارم در ابتدا خود فیلم از همه چیز مهمتر است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | تهران | بازیگری | بازیگری | فیلمنامه | کارگردانی | اتوبان همت | رامبد جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *