خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فضای ذخیره سازی ابری یا فضای ابری | مکانی امن برای ذخیره سازی – سایت yyjc

امروزه یکی از نیازهای مهم مردم مسئله ذخیره سازی داده ها، در مکانی مطمئن است. مخصوصا در کسب و کارها که اطلاعات زیاد است، آن ها به دنبال مکانی برای ذخیره داده هستند تا اطلاعاتشان را بسرعت و براحتی آپلود یا دانلود کنند که می توان به فضای ابری اشاره کرد. فضای ابری شامل فضای ابری شخصی، عمومی، خصوصی است که با توجه به نیاز افراد انتخاب می شود. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که افراد از طریق تلفن یا لپتاب بتوانند به فضای ذخیره سازی ابری دسترسی داشته باشند و اطلاعات خود را مدیریت کنند. ادامه مطلب را در سایت yyjc مطالعه کنید.

معرفی کامل فضای ذخیره سازی ابری

فضای ذخیره سازی ابری مکانی امن، انلاین و بی انتها برای اطلاعات و داده های مهم شما است. شما می توانید آن را از طریق شرکت های وب خریداری کنید. وظیفه این شرکت ها ذخیره سازی اطلاعات و داده های شما هست که این فضا را از طریق اینترنت در اختیار شما قرار می دهند.

آیا فضای ابری امنیت دارد؟

امنیت مهم ترین نکته در فضای ابری است و از مسائل مهم برای مخاطب، به شمار می رود. در فضای ابری امنیت زیادی برای حفظ و نگهداری اطلاعات و داده ها وجود دارد. در فضای ابری بخاطر امنیت بالا، هیچ گونه ویروس یا هکری قادر نیست به اطلاعات دسترسی داشته باشد؛ زیرا همه اطلاعات به طور امنیتی رمزگذاری می شوند.

فضای ذخیره سازی ابری

پایداری اطلاعات در ذخیره سازی ابری

برای هر فرد در کسب و کار مهم ترین نکته از دست ندادن اطلاعات و داده ها است. فضای ابری این مکان را دارد که داده و اطلاعات را به صورت پایدار و دائمی نگه داری کند.

فضای ابری در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

کاربرد فضای ابری بسیار زیاد است و در زمینه های مختلف می توان از آن برای ذخیره و بازیابی اطلاعات استفاده کرد. مثلا اگر شما بخواهید اطلاعات شخصی خود را در مکانی که به صورت ایمن و پایدار نگهداری می شود ذخیره کنید، فضای ابری بهترین گزینه برای شما است. کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند برای نگهداری اطلاعات خود از این فضا استفاده کنند. بانک ها، بیمارستان ها و سازمان های بزرگ از این فضای ابری با توجه به عملکرد خود استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *