خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خانم‌ها از این شکلک‌ها متنفرند! ، پشت پرده گزینش «استیکر» در شبکه‌های اجتماعی

همه ما نسبت به استیکر و شکلک‌های دنیای مجازی آشنایی کامل داریم. ولی آیا می‌دانید زنان و مردان هر کدام رویکرد ذهنی متفاوتی نسبت به این صورتک‌های جورواجور دار

خانم‌ها از این شکلک‌ها متنفرند! ، پشت پرده گزینش «استیکر» در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیکگروه علمی پزشکی کلوب خبرنگاران؛ اگر می خواهید جهت دوستان و اقوامتان استیکر یا emoji که در زیاد شبکه های مجازی وجود دارند، بفرستید به این توصیه باید توجه کنید که روحیات مردها با زن ها بسیار تفاوت دارد و بی دقتی در این زمینه می تواند باعث آسیب دیدن شدید رابطه دوستانه و عاطفی شما شود.
بر اساس تحقیقات، زن ها به استیکر و emoji هایی که حاوی مفاهیم چشم، زبان، قلب و خورشید است میل به چندانی نشان نمی دهند. همچنین استیکرهایی با مفاهیم تند، زننده و بی ادبانه به شدت آن ها را به لحاظ معنوی تخریب می کند.

عبارات مهم : ارسال

کارشناسان توصیه می کنند جهت زن ها از استیکرهای با مفاهیم مثبت و حاوی رنگ های شاد به خاص قرمز، صورتی و نارنجی استفاده شود.
از طرفی مردها از استیکرهای حاوی مفاهیم آتشفشان، صورت های گریان و نیز استیکرهای بی ادبانه با مفاهیم نا مرتبط خوششان نمی آید.
به طور کلی باید متناسب با روحیه طرف برابر اقدام به ارسال استیکر کنید. استفاده از استیکر های مرتبط با مناسبت های متفاوت به لحاظ احساسی نشان دهنده قدرت وقت شناسی و هوش و ذکاوت شما است و می تواند در اصلاح ارتباط و دوستی با دیگران بافایده باشد.
بنابراین پیش از ارسال استیکر به دقت آن را بررسی کنید تا از ارسال استیکر های اشتباه خودداری کنید.
بسیاری از دستگاه های الکترونیکی امروزی مانند تلفن های همراه هوشمند و انواع تبلت ها به شدت به اثر انگشت حساس بوده و با کوچکترین تماس ممکن است پیام، استیکر یا پیام صوتی ارسال کنند؛ به همین علت هر لحظه با حضور ذهن، تمرکز و در یک شرایط ایده آل اقدام به ارسال مطالب یا استیکر کنید تا دچار اشتباه و شرمندگی نشوید.
منبع: Mens Health
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ارسال | استیکر | استیکر | اموجی | صورتک | شکلک های مجازی | شبکه های اجتماعی | روانشناسی استیکرها بین زنان و مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *