خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مراکز جدید درمان ناباروری در کشور شروع به کار می‌کنند

رییس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت از افتتاح مراکز درمان ناباروری جدید در کشور خبر داد و گفت: خدمات درمان ناباروری در مراکز اعلام شده است دارای تخفیف ۸۵ در

مراکز جدید درمان ناباروری در کشور شروع به کار می‌کنند

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی کلوب خبرنگاران جوان؛ سیدمحمد کاظمینی رییس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت از افتتاح مراکز درمان ناباروری جدید در کشور خبر داد و گفت: کارها موثری جهت درمان ناباروری در کشور صورت گرفته است.
وی با اشاره به حمایت مالی از درمان زوج های نابارور گفت: اگر زوج ها به مراکزی که صلاحیت داشته اند و قرار داد بسته شده است مراجعه کنند ۸۵ درصد خدمات را به صورت رایگان دریافت می کنند که این برنامه در حال اجرا است.

عبارات مهم : اعتبار

کاظمینی نوسازی و بهسازی مراکز ناباروری موجود را از دیگر کارها انجام شده است خواند و گفت: با تخصیص اعتبار حدود ۴۰ میلیارد تومان مراکز آموزشی و درمانی ناباروری مستقر در بیمارستان های دولتی هم از نظر فضای فیزیکی و هم تجهیزات فیزیکی بهسازی و نوسازی شدند.
وی به برنامه ایجاد مراکز جدید دولتی اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲۰ شهری که مرکز ناباروری نداشته اند، برایشان اعتبار خاصی در نظر گرفته شد تا مراکزی دائر کنند و بیش از ۵۰ میلیارد تومان جهت دائر کردن این مراکز اعتبار داده شد.
رییس مرکز پیوند وزارت بهداشت با اعلام اینکه از این ۲۰ مرکز، ۱۳ مرکز یا شروع به کار کرده اند و یا در روزهای آینده افتتاح می شوند، نسبت به راه اندازی هفت مرکز دیگر تا آخر دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد و افزود: در مجموع اعتباری بیش از صد میلیارد تومان جهت این مراکز هزینه شده است است.
کاظمینی همچنین تاسیس بخش آندرولوژی و مرکز جامع حفظ ناباروری را از کارها دیگر برنامه درمان ناباروری اعلام کرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اعتبار | درمانی | برنامه | بهداشت | ناباروری | درمان ناباروری | مراکز درمان ناباروری | زوج های نابارور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *