خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیمه اجتماعی 15 هزار کولبر مرزی در کردستان

برای نخستین بار در کشور 15 هزار نفر از کولبران مرزی این استان با حمایت های این صندوق، بیمه می شوند.

بیمه اجتماعی 15 هزار کولبر مرزی در کردستان

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان؛ جبار احمدپور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کردستان گفت: طبق تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری کردستان تمامی کولبران مرزی این استان که دارای مجوز هستند، بیمه اجتماعی می شوند.
وی اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه 50 درصد از میزان پرداختی بیمه کولبران مرزی به وسیله این صندوق و استانداری کردستان پرداخت می شود.

عبارات مهم : صندوق

احمدپور اظهار کرد: قبل از امضای این تفاهم نامه نیز این صندوق در اقدامی ابتکاری بیمه کولبران مرزی در شهرستان بانه را شروع کرده بود و تاکنون 2 هزار نفر از آنها بیمه شده است اند.
وی با اشاره به اینکه 2برابر حق بیمه پرداختی هر فرد در قالب این صندوق به وسیله دولت پرداخت می شود اضافه کرد: حق بیمه پرداختی هر سال از سوی هر فرد از 2 میلیون و 100 هزار ریال تا چهار میلیون و 800 هزار ریال است که مبنای پرداخت این حق بیمه سطح درآمد متقاضی است که جهت آن هشت سطح درآمد تعیین شده است است.
احمدپور گفت: سرپرستان خانوارهای روستایی می توانند با توجه به درآمد ماهیانه خود، در هشت سطح درآمدی به صورت خوداظهاری نسبت به عضویت در این صندوق اقدام کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کردستان افزود: گزینش سطح درآمدی بالاتر به معنی دریافت حقوق مستمری زیاد بوده و این مطلب یکی از ویژگی های منحصر بفرد این صندوق بیمه است.
انتهای پیام /ع

واژه های کلیدی: صندوق | احمدپور | کردستان | درآمد ماهیانه | بیمه اجتماعی | بیمه کولبران کردستان | وزارت تعاون | استانداری کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *