خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برداشتن مرزهای تسنی باعث استفاده بهینه از امکانات در سطوح متفاوت می‌شود ،

وزیر علوم گفت: ۳۰۰ برنامه درسی جدید با نشانه ارتقای آموزش عالی تدوین شده است تا با تعامل زیاد بین دستگاه‌های اجرایی از امکانات بهینه صورت پذیرد.

برداشتن مرزهای تسنی باعث استفاده بهینه از امکانات در سطوح متفاوت می‌شود ،

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی کلوب خبرنگاران جوان؛ محمد فرهادی وزیر علوم در مراسم دومین همایش ملی آموزش عالی که صبحگاه امروز در تالار علامه امینی دانشگاه پایتخت ایران برگزار شد، گفت: این همایش اقدامی بافایده است و امیدوارم در سال های بعد استمرار داشته باشد که ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به همه افرادی که فداکارانه در امر اموزش و تربیت دانش آموزان و تربیت فرزندان کشور اهتمام می ورزند تبریک می گویم.
وی بیان کرد: تعامل و همکاری زیاد بین دستگاه های متولی آموزش، تبین جایگاه و نقش آموزش در ایجاد جامعه دانش بنیان، خردورز و نکو داشت سرآمدان آموزش از برنامه های روزهای سوم تا ۱۲ اردیبهشت است.
وزیر علوم اظهار داشت: آموزش از پیش دبستانی شروع و تا دانشگاه به صورت پیوسته مطرح است که تعداد دستگاه های متولی آموزش با این فرضیه در تناقض نیست بلکه تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی از اولویت های این همایش محسوب می شود.
وی تصریح کرد: پیشرفت های علمی کم نظیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در قسمت های متفاوت علم و فناوری مدیون پیشرفت های آموزشی است که ماموریت گرا کردن زیر نظام های آموزش عالی، توسعه بی رویه و نامتوازن، توسعه هدفمند آموزش عالی و کنترل پذیرش رشته های فاقد بازار کار و کم تقاضا باعث شده است تا بار تحمیلی و بودجه عمومی دولت کم کردن پیدا کند و این کار گام موثر در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
فرهادی ادامه داد: وزارت علوم توجه خاصی به کیفیت در آموزش عالی دارد به طوری که اگر موسسه ای از کیفیت های مورد نیاز برخوردار نباشد مجوزش لغو و یا پذیرش دانشجویان آن به صفر می شود.
وی افزود: ۳۰۰ برنامه درسی جدید تدوین و ۵۳۴ برنامه درسی در جهت ارتقای کیفیت آموزش عالی بازبینی شده است و دوره های یکسان کارشناسی ارشد و دکتری با عالی ترین دانشگاه های دنیا پس از عنوان برجام تعریف شده است و وزارت علوم پیگیر زیاد کردن ظرفیت تحصیلات تکمیلی است.
وزیر علوم گفت: مجموعه این موفقیت ها در پیشرفت های آموزشی سه دهه است و عنوان سر آمدی آموزشی عرصه ای جهت گرامیداشت پژوهش و پژوهشگران و نکو داشت مقام علم و دانش و ارج گذاشتن به فرهنگ مطالعه دینی و توجه به بالندگی رشد و اعطای جامعه است.
وی اظهار داشت: این همایش در سالی که از سوی مقام معظم انقلاب تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال نامیده شده است است که محصول آن برآمده از تعامل هماهنگی و هم سوی نهادهای سیاست گذار و مجری سطوح و دوره های متفاوت آموزشی است که در پرتو این تعامل یک دلی و برداشتن مرزهای تصنعی بین دستگاه های متفاوت می توان استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود کرد و برنامه های متفاوت سطوح درسی را پیش از پیش در امتداد و پیوستگی یکدیگر تنظیم کردو همچنین داشته های معنوی خود با نشانه پرورش نیروهای توانمند و کار آفرین اهتمام ورزید.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تربیت فرزندان | دانشگاه | استفاده | دستگاه | برنامه | آموزشی | هماهنگی | دانشگاه | امکانات | همایش | آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *