خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات آتی در سرخه در نظر گرفته شد

۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سرخه در نظر گرفته شده است.

۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات آتی در سرخه در نظر گرفته شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه هیئت اجرایی ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به اینکه تمامی امکانات و اقدامات لازم جهت برگزاری انتخاباتی منظم و سالم در این شهرستان در نظر گرفته شده است گفت:با نیازسنجی و تمهیدات انجام شده ۲۸ شعبه اخذ رای برای رای گیری در انتخابات آتی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

عبارات مهم : انتخابات شوراهای اسلامی
وی ضمن بیان اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاگذشته در این شهرستان ۱۵ شعبه اخذ رای ثابت در نظر گرفته شده بود افزود:با توجه به اعلام نتایج سرشماری سال ۹۵،روستاهای امامزاده محمد بن زید و صوفی آباد بخش مرکزی سرخه نیز به حد نصاب برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا رسیده و با این‌توصیف تعداد شعب روستایی ستاد انتخابات شهرستان سرخه در انتخابات آتی به ۱۷ شعبه افزایش یافت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان سرخه در ادامه افزود: همچنین در جهت افزایش رفاه حال مردم و همچنین دسترسی آسان آحاد اقشار جامعه به شعب اخذ رای،شعب اخذ رای شهری نیز در انتخابات آینده از ۱۰ شعبه به ۱۱ شعبه افزایش یافته است.

مویدی زاده در ادامه گفت:در راستای پوشش تمامی سطح شهرستان و همچنین دسترسی افرادی که امکان حضور در پای شعب اخذ دای ثابت برای آنها وجود ندارد ۲ شعبه سیار روستایی و ۱ شعبه سیار شهری نیز در نظر گرفته شده است.

مویدی زاده در پایان با تاکید بر تلاش تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات در شهرستان سرخه گفت:برگزاری انتخاباتی پرشور،حماسی و منظم با مشارکت بالا هدف ستاد انتخابات شهرستان سرخه است.
انتهای پیام / ه

واژه های کلیدی: انتخابات شوراهای اسلامی | ستاد انتخابات | انتخابات | برگزاری | افزایش | اخبار انتخابات استان سمنان | شهرستان سرخه | انتخابات ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *