خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کنگره آمریکا نتوانست بودجه جدید را به تصویب برساند

اختلاف بین اعضای کنگره آمریکا باعث تأخیر در تصویب بودجه این کشور شده است است.

کنگره آمریکا نتوانست بودجه جدید را به تصویب برساند

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوانبه نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، در بروزترین بحران سیاسی بین دولت آمریکا و کنگره این کشور، کنگره نتوانست بودجه جدید را به علت اختلاف بین جمهوریخواهان و نیز مخالفت دموکرات ها با سیاست های ترامپ تصویب کند.


خبرنگار شبکه العربیه در واشنگتن گفت: کنگره با تمدید یک هفته ای بودجه قبلی دولت آمریکا از بسته شدن دفاتر دولتی در این کشور جلوگیری کرد. روشن است جمهوریخواهان و دموکرات ها نمی خواهند با ایجاد بحران باعث بسته شدن دفاتر وزارتخانه های دولتی در آمریکا شوند ولی تصویب نشدن بودجه، اختلافات گسترده راجع به قانون اصلاح نظام بهداشتی را به خاص در حزب جمهوریخواه این کشور آشکار می کند. دونالد ترامپ می خواهد قانون قبلی را که به قانون «اوباما کر» معروف بود، لغو کند ولی نخستین تلاش او شکست خورد.

عبارات مهم : قانون

شماری از نمایندگان راستگرای کنگره به اصلاحات مورد نظر ترامپ در این قانون اعتراض کردند. این نمایندگان اصرار دارند که لایحه پیشنهادی ترامپ، خواسته های آنها را برآورده نمی کند. مذاکره کنندگان کنگره و سران جمهوریخواهان، این لایحه را اصلاح کردند که باعث جلب رضایت راستگرایان شد، ولی این بار صدای اعتراض جمهوریخواهان میانه رو بلند شد.

در ادامه این گزارش آمده است: مدیر جمهور آمریکا تلاش می کند اعضای جمهوریخواه کنگره را به پذیرفتن طرح های مورد نظر خود راضی کند، ولی در موارد متفاوت ناکام ماند. ترامپ می خواست به آمریکایی ها بگوید در صد روز اول ریاست جمهوری اش، موفقیت های بزرگی به دست آورده است ولی به نظر نمی رسد جمهوریخواهان در این باره به او کمک کنند. دموکرات ها هم می خواهند تلاش های ترامپ را به دلایل سیاسی و ایدئولوژیک به شکست بکشانند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قانون | آمریکا | دموکرات | آمریکایی | دونالد ترامپ | بین الملل | آمریکا | تصویب بودجه آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *