خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هشدار روانپزشکان آمریکایی راجع به بیماری روانی ترامپ

کارشناسان روانپزشکی در کنفرانسی در دانشگاه یال اعلام کردند دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا بیماری روانی خطرناکی دارد.

هشدار روانپزشکان آمریکایی راجع به بیماری روانی ترامپ

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوانبه نقل از العالم، روزنامه ایندیپندنت نوشت: گروهی از روانپزشکان در کنفرانسی در دانشگاه یال هشدار دادند دونالد ترامپ به بیماری روانی خطرناکی دچار است و جهت رهبری آمریکا مناسب نیست.
این روانپزشکان می گویند آنها مسئولیت اخلاقی دارند تا به مردم آمریکا راجع به خطرات اوضاع روانی ترامپ جهت این کشور هشدار دهند.

عبارات مهم : دونالد ترامپ

دکتر جان گارتنر روانپزشک بالینی که در دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز نیز فعالیت دارد گفت بیانات مدیر جمهور راجع به حضور بیشترین جمعیت در مراسم تحلیف وی یکی از بسیار مواردی است که بیانگر مشکلی بزرگتر است.
وی افزود: ترامپ علاوه بر اینکه یک دروغگو و خودشیفته است فردی دچار پارانویا، توهم و تفکرات مبالغه آمیز است و این مسئله را در روز اول ریاست جمهوری اش ثابت کرده است. اگر ترامپ واقعا بر این باور است که بیشترین جمعیت در طول تاریخ در مراسم تحلیف وی شرکت کرده اند، این واقعا توهم است.
دکتر بندی لی استاد مشاور در واحد روانپزشکی دانشگاه یال که ریاست این کنفرانس را برعهده داشت گفت: همانطور که بعضی از روانشناسان برجسته متذکر شدند سلامت روانی ترامپ یک مسئله واضح است. من فکر می کنم مردم کم کم این عنوان را فهمیده اند و اکنون راجع به آن به شکلی گسترده صحبت می کنند.
جیمز گیلیگان روانپزشک و استاد دانشگاه نیویورک نیز در این کنفرانس گفت: من با بعضی از خطرناکترین افراد جامعه از جمله قاتل ها و متجاوزان به عنف سر و کار داشته ام و فرد خطرناک را از یک مایلی تشخیص می دهم از این رو راجع به خطرناک بودن ترامپ متقاعد شده است ام.
دکتر گارتنر اوائل امسال کمپینی اینترنتی را جهت جمع آوری امضا جهت برکناری ترامپ از قدرت شروع کرد. این پویش تاکنون بیش از چهل و یک هزار حامی داشته است.
انتهای پیام /

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | دانشگاه | جمعیت | بین الملل | ترامپ | بیماری روانی | توهم | روانپزشکان آمریکایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *