خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نتانیاهو ترساندن کرد دیدارش را با وزیر خارجه آلمان لغو می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ترساندن کرده است در صورت دیدار وزیر خارجه آلمان با فعالان طرفدار فلسطین، دیدارش را با وی لغو خواهد کرد.

نتانیاهو ترساندن کرد دیدارش را با وزیر خارجه آلمان لغو می‌کند

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است در صورت دیدار زیگمار گابریل، وزیر امور خارجۀ آلمان با فعالان طرفدار فلسطین، دیدارش را با وی لغو خواهد کرد.
زیگمار گابریل عصر دوشنبه (4 اردیبهشت 96) در تلاش جهت پیشبرد راه حل دو کشور با نشانه آخر دادن به مناقشه میان اسرائیل – فلسطین عازم اراضی اشغالی شد. وی قصد دارد سه شنبه با نمایندگان کمپین «سکوت را بشکنید» و شرکت بتسلم دیدار و گفت وگو کند.

عبارات مهم : آلمان

یک مقام ارشد اسرائیلی دوشنبه گفت نتانیاهو به گابریل راجع به برنامه های دیدارهایش «اولتیماتوم» داده است. وی افزود درصورتی که گابریل از برنامه هایش جهت ملاقات با فعالان گروه های حامی فلسطینیان صرف نظر نکند، نخست وزیر اسرائیل دیدارش با وی را لغو خواهد کرد.
اسحاق هرزوگ، از رهبران مخالف در کابینه رژیم صهیونیستی با محکوم کردن این موضع نتانیاهو، وی را به ضربه زدن به روابط برلین- تل آویو متهم کرده است.
هرزوگ گفت: «اقدام نتانیاهو در ترساندن کردن وزیر خارجۀ آلمان به روابط خارجی اسرائیل با آلمان، به عنوان بزرگ ترین اقتصاد اروپا، ضربه جدی می زند.»
برلین در آخرهای فوریه، در بحبوحۀ نگرانی ها از فعالیت های شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی، دیدار هر سال برنامه ریزی شده است میان مرکل و سران رژیم صهیونیستی را که قرار بود ماه می برگزار شود، لغو کرد.
این در حالی بود که در همان ماه و در پی دیدار شارل میشل، نخست وزیر بلژیک با فعالان و نمایندگان کمپین «سکوت را بشکنید» و شرکت بت سلم، رژیم صهیونیستی سفیر بلژیک را به تل آویو فراخواند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آلمان | برنامه | اسرائیل | اسرائیل | نتانیاهو | برنامه ریزی | رژیم صهیونیستی | کابینه رژیم صهیونیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *