خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مبارزه قانونی مجدد با فرمان مهاجرتی ترامپ به رهبری گروه‌های ایرانی

گروه‌های ایرانی-آمریکایی در ایالت واشنگتن با مراجعه به دادگاه خواستار لغو فرمان مهاجرتی ترامپ شدند.

مبارزه قانونی مجدد با فرمان مهاجرتی ترامپ به رهبری گروه‌های ایرانی

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوانبه نقل از بلومبرگ، ایرانیان مقیم آمریکا تلاش مجددی را جهت مبارزه با فرمان مهاجرتی ترامپ در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان، از جمله ایران، به آمریکا شروع کرده اند.
این گروه ها روز جمعه از یک قاضی آمریکایی در دادگاه واشنگتن درخواست کردند اجرای بخش هایی از فرمان مهاجرتی ترامپ که در تاریخ 6 مارس صادر شد را تعلیق کند.

عبارات مهم : ایرانیان

وکیل این گروه های ایرانی در این خصوص گفت فرمان مهاجرتی ترامپ “ذاتا تبعیض آمیز” است و در این راستا از قاضی واشنگتن درخواست می شود تا از حقوق این افراد حفاظت کند.
پیروزی معترضان فرمان مهاجرتی ترامپ در ایالت واشنگتن به طور حتم مهر تاییدی بر احکام صادره قبلی در دیگر ایالت ها خواهد بود.
تاکنون اجرای این فرمان مهاجرتی از سوی دادگاه های چند ایالت آمریکا به حالت تعلیق درآمده است. در صورت تقویت احکام صادره از سوی دادگاه های این ایالت ها با صدور احکام دیگر در خصوص لغو یا تعلیق فرمان مهاجرتی ترامپ، این پرونده جهت بررسی به دیوان عالی آمریکا فرستاده خواهد شد.
فرمان مهاجرتی دوم ترامپ تلاشی جهت تعلیق صدور روادید آمریکا جهت اتباع 6 کشور مسلمان مشمول بر ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن به مدت 90 روز بود. همچنین به موجب این فرمان اجرایی ورود پناهجویان به خاک آمریکا تا 120 روز به حالت تعلیق درآمد.
فرمان اجرایی ترامپ دانشجویان ایرانی بسیاری را از ادامه تحصیل در آمریکا و حضور در برنامه های دانشگاهی محروم می کند و همچنین امکان دیدار با خانواده و بستگان را نیز از آنها می گیرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایرانیان | آمریکایی | واشنگتن | ایرانی | آمریکا | بین الملل | فرمان مهاجرتی ترامپ | ایرانیان مقیم آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *