خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اگر نخست‌وزیر شوم حملات هوایی به سوریه را متوقف می‌کنم / جرمی کوربین

رئیس حزب کارگر انگلیس اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات دستور تعلیق حملات هوایی در سوریه را صادر می‌کند.

اگر نخست‌وزیر شوم حملات هوایی به سوریه را متوقف می‌کنم / جرمی کوربین

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوانبه نقل از رویترز؛ جرمی کوربین، مدیر حزب کارگر انگلیس به عنوان حزب مهم مخالف دولت روز یکشنبه گفت در صورتی که در انتخابات هشت ژوئن به عنوان نخست وزیر گزینش شود احتمالا همکاری کشورش را در حملات هوایی در سوریه به حال تعلیق در خواهد آورد.

کوربین که براساس نظرسنجی ها حزب وی 20 درصد از حزب حاکم محافظه کار عقب است در سخنانی ضمن طرح مواضع خود راجع به پرسشها مهم امنیتی و سیاست خارجی گفت با استفاده از تسلیحات هسته ای مخالف است و در صورت پیروزی در انتخابات، در مسئله بازدارندگی هسته ای کشورش بازبینی خواهد کرد.

عبارات مهم : حملات هوایی

محافظه کاران نیز به شدت به این بیانات وی تاختند و گفتند کوربین تهدیدی جهت امنیت ملی انگلیس است و از این رو «تداوم نخست وزیری ترزا می» عالی ترین گزینه منطقی به شمار می رود.

کوربین همچنین در این مصاحبه تلویزیونی به اندرو مار مجری بی بی سی گفت: «تنها راه حل در سوریه ، راه سیاسی است. دوست دارم بگویم گوش کنید باید مردم را سریعا دور میز جمع کنید و یکی از راه های تحقق این امر، تعلیق احتمالی حملات هوایی است.»

ترزا می گفته است با نشانه جلب حمایت از طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا درخواست برگزاری انتخابات زودهنگام را داده است . نظرسنجی ها نشان می دهد حزب وی با برخورداری از 50 درصد حمایت مردمی در نظرسنجی ها، به پیروزی قاطعی دست خواهد یافت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حملات هوایی | انتخابات | انگلیس | سوریه | بین الملل | انتخابات انگلیس | نخست وزیر انگلیس | جرمی کوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *