خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جانب‌داری دختر کلینتون از فرزندان ترامپ

“چلسی کلینتون” در اقدامی غافلگیرکننده به حمایت از فرزندان “دونالد ترامپ” پرداخت.

جانب‌داری دختر کلینتون از فرزندان ترامپ

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ در شرایطی که مسابقه آمیخته با دشمنی “هیلاری کلینتون” و “دونالد ترامپ” بر کسی پوشیده نیست؛ “چلسی کلینتون”، تنها فرزند هیلاری و بیل کلینتون، به حمایت از فرزندان ترامپ پرداخت.
در هفته های اخیر انتقاد از هزینه های سرسام آور حفاظت از خانواده ترامپ زیاد کردن یافته است و بسیاری از شهروندان معتقدند نباید هزینه سرویس های مخفی را که مسئول حفاظت از فرزندان ترامپ هستند، از مالیات دهندگان گرفت.

عبارات مهم : هیلاری کلینتون

چلسی کلینتون با اشاره به این عنوان گفت: امنیت خانواده مدیر جمهور هرگز نباید سیاسی شود. از خواندن مطالبی در این زمینه بسیار ناراحت شدم. حفاظت خانواده مدیر جمهور را سیاسی نکنید.
“یاشار علی”، روزنامه نگار آمریکایی، اخیرا توئیتی درمورد هزینه محافظت از خانواده ترامپ منتشر کرده بود. چلسی کلینتون در عکس العمل به توئیت این روزنامه نگار گفت: عده ای می گویند فرزندان ترامپ نباید تحت محافظت سرویس مخفی باشند. ولی اگر یکی از آنها مورد حمله قرار بگیرد و یا حتی ربوده شود؛ به بحران امنیت ملی که رخ می دهد فکر کرده اید؟
چلسی کلینتون به طور خاص از “بارون”، کوچکترین فرزند ترامپ، نام برد که فقط ۱۱ سال دارد و او را در معرض ترساندن امنیتی دانست.
هزینه حفاظت از اعضای خانواده ترامپ مشمول بر دونالد ترامپ جونیور، اریک، ایوانکا، تیفانی و بارون می شود که همراه با ملانیا، بانوی اول آمریکا، در آخرین طبقه برج ترامپ در نیویورک زندگی می کنند و به عنوان مهم انتقادات چند هفته اخیر علیه مدیر جمهور تبدیل شده است است.
حفاظت از بانوی اول و پسرش که در برج ترامپ اقامت دارند روزانه هزینه ای بین ۱۲۷ تا ۱۴۶ هزار دلار بر مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل می کند و به همین دلیل، سرویس مخفی آمریکا جهت سال آتی به ۶۰ میلیون دلار بودجه اضافی نیاز دارد.
واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد ۲۶.۸ میلیون دلار از این بودجه جهت حفاظت از خانوداه ترامپ و منزل شخصی آنها در برج ترامپ صرف خواهد شد. ۳۳ میلیون دلار دیگر نیز صرف هزینه های سفر مدیر جمهور، معاونش و رهبران کشورهایی که به آمریکا سفر می کنند، می شود.
سفر ایوانکا، همسرش، فرزندانش و اریک ترامپ به آلپ و اسکی کردن در این منطقه نیز سر و صدای زیادی در میان مطبوعات آمریکایی به راه انداخت. ۱۰۰ مامور سرویس مخفی در این سفر خانواده ترامپ را همراهی کردند که هزینه اجاره کردن تجهیزات اسکی و لباس جهت ماموران سرویس مخفی حدود ۱۲ هزار و ۲۰۸ دلار تمام شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: هیلاری کلینتون | فرزندان ترامپ | دونالد ترامپ | برج ترامپ | آمریکایی | خانواده | کلینتون | فرزندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *