خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رفاه آمریکایی ها در اولویت دوم قرار نخواهد گرفت / ترامپ

رئیس جمهور آمریکا گفت: رفاه شهروندان آمریکایی در برابر هیچ کسی در اولویت دوم قرار نخواهد گرفت.

رفاه آمریکایی ها در اولویت دوم قرار نخواهد گرفت / ترامپ

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان؛ مدیر جمهور آمریکا گفت: رفاه شهروندان آمریکایی در برابر هیچ کسی در اولویت دوم قرار نخواهد گرفت.
دونالد ترامپ در نطق هفتگی خود گفت: هموطنان آمریکایی من، از آنجایی که ما قدرت را از واشنگتن به مردم باز گرداندیم، خوش بینی جدیدی در حال دمیدن در کشور است.
مدتهای طولانی بود که کارگران آمریکایی از طرف دولت های خود فراموش شده است بودند و منظورم این است که کاملا فراموش شده است بودند. منافع آنها به خاطر طرح های جهانی کنار زده شد و دارایی آنها از جامعه آنها گرفته شد و به سراسر دنیا انتقال داده شد.
دولت من نظر جدیدی را مطرح کرد. رفاه شهروندان و کارگران آمریکایی در برابر هیچ کسی در اولویت دوم قرار نخواهد گرفت.

عبارات مهم : دونالد ترامپ
وی افزود: من از روز نخست جهت مردم سخت کوش این کشور سخت تلاش کرده ام و ما این هفته اقدام تاریخی در پیش گرفتیم تا به عمل به این وعده ادامه دهیم. ما این کار را در یکی از چندین شهر افتخار آمیز صنعتی خود انجام دادیم.

ما این کار را در شهر کنوشا در ویسکانسین به همراه مردان و زنان شرکت اسنپ اون انجام دادیم و تا ابزار آمریکایی بسازند و کارگران به آنجا باز خواهند گشت.
ترامپ در ادامه گفت: من در ویسکانسین دستور اجرایی را امضاء کردم تا وسایل آمریکایی خریداری شوند و آمریکایی ها به کار گرفته شوند. من اقدام تاریخی در پیش گرفتم تا اطمینان یابم طرح های فدرال با کالاهای آمریکایی ساخته می شوند و از کارگران و شرکت های آمریکایی در برابر فریب قراردادهای کشورهایی محافظت کنیم که قوانین و مقررات را جهت بهره بردن از آمریکا نقض می کنند. این دیگر اتفاق نخواهد افتاد.
وی افزود: من همچنین قدمهایی جهت اصلاح سیستم مهاجرتی برداشتم تا نیازهای کارگران آمریکایی در اولویت نخست قرار گیرد. وظیفه دولت نمایندگی شهروندان آمریکایی است و این کاری است که ما انجام خواهیم داد اعم از حذف مقررات از بین برنده شغل تا حفظ مرزها یا آزادسازی انرژی آمریکا. ما سر قول خود به کارگران آمریکایی هستیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | آمریکایی | کارگران | آمریکا | بین الملل | آمریکا | دونالد ترامپ | رئیس جمهور آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *