خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتخابات برون مرزی ریاست جمهوری فرانسه شروع شد

رسانه‌های متفاوت از شروع انتخابات برون مرزی ریاست جمهوری فرانسه جهت شهروندان این کشور خبر دادند.

انتخابات برون مرزی ریاست جمهوری فرانسه شروع شد

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، روز شنبه، انتخابات فرانسه جهت شهروندان این کشور در بعضی از ایالت های آمریکا مانند ایالت هاوایی شروع شد. این رای گیری، یک روز پیش از برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، که گفته می شود نتیجه های آن می تواند چشم انداز سیاسی دنیا را دستخوش تغییر کند، شروع شد.
از 47 میلیون رای دهنده فرانسوی که نام خود را ثبت کرده اند، کمتر از یک میلیون نفر در مناطق دور افتاده ای مانند پلی نزی فرانسه واقع در اقیانوس آرام جنوبی و گویان فرانسوی و مارتینیک در کارائیب زندگی می کنند. علت رای گیری زودهنگام جهت این افراد، جلوگیری از تداخل انتشار نتیجه های انتخابات در این مناطق، با رای گیری های داخلی فرانسه اعلام شده است است.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری

در دور نخست انتخابات فرانسه، دو کاندیدا گزینش شده است و در دور دوم رای گیری ها، این دو نامزد جهت رسیدن به سمت ریاست جمهوری این کشور مسابقه خواهند کرد. فرانسه یکی از اعضای کلیدی در اتحادیه اروپا و ناتو، یک عضو دائمی در شورای امنیت شرکت ملل متحد و پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا است.
شرکت کاندیداهای مخالف جهانی سازی در این انتخابات، که سیاست های آن ها می تواند جهت اتحادیه اروپا پیامدهای قابل توجهی داشته باشد، اهمیت خاص ای به این انتخابات داده است. نتیجه های این انتخابات می تواند شرایط سیاسی کنونی دنیا و بازارهای سرمایه را تحت الشعاع قرار دهد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | اتحادیه اروپا | ریاست جمهوری | انتخابات | فرانسوی | فرانسه | فرانسه | سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *