خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تروریست ها به دنبال چالش میان کشور عزیزمان ایران و عراق بودند / العبادی

نخست وزیر عراق گفت که تروریست ها به دنبال چالش میان کشور عزیزمان ایران و عراق بودند، ولی روابط دو کشور عمیق تر شد.

تروریست ها به دنبال چالش میان کشور عزیزمان ایران و عراق بودند / العبادی

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان؛ نخست وزیر عراق در نخستین دیدار با سفیر جدید کشور عزیزمان ایران در بغداد، گفت که تروریست ها به دنبال چالش میان کشور عزیزمان ایران و عراق بودند، ولی کارها آنها موجب عمیق تر شدن روابط دو کشور شد و ایرج مسجدی نیز بر ادامه حمایت های کشور عزیزمان ایران از عراق در همه زمینه ها تاکید کرد.
ایرج مسجدی روز دوشنبه،پس از تقدیم استوارنامه خود به فواد معصوم مدیر جمهور عراق با حیدرالعبادی نخست وزیر این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

عبارات مهم : ایران
طرفین در این دیدار در خصوص پرسشها مهم بویژه روابط دو جانبه و منطقه ای بحث و تبادل نظر کردند.

حیدرالعبادی در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های کشور عزیزمان ایران از عراق در جنگ علیه تکفیری ها و داعش، به این عنوان اشاره کرد که تروریست ها به دنبال ایجاد چالش در روابط تهران-بغداد بودند، ولی کارها آنان باعث تقویت و عمیق تر شدن روابط دو کشور شد.
وی ضمن تاکید بر حذف بعضی موانع در برابر گسترش روابط ، خواستار بسط همکاری های دو کشور در زمینه های اقتصادی، سرمایه گذاری های مشترک، ایجاد وقت های شغلی جهت دو کشور و تعریف پروژه های اقتصادی یکسان شد.
مسجدی نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت بررسی راه های گسترش همکاری ها میان دو کشور گفت کشور عزیزمان ایران و عراق با ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی که دارند ، باید جهت فراهم کردن زمینه های گسترش روابط تلاش کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | تروریست ها | بین الملل | ایران | عراق | تروریست ها | داعش | چالش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *