خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افزایش ارزش برابری یورو پس از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

پس از اعلام نتیجه های دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ارزش یورو در برابر دلار آمریکا و دیگر ارزهای معتبر دنیا به بالاترین حد خود در امسال میلادی رسید

افزایش ارزش برابری یورو پس از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بورسیه؛ در پی پیروزی امانوئل ماکرون، یکی از دو نامزد پیروز در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ارزش یورو در برابر دلار آمریکا و دیگر ارزهای معتبر دنیا به بالاترین حد خود در سال میلادی جاری رسیده است.
بر این اساس، پیروزی ماکرون در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با بیشترین آراء و بر اساس نتیجه های همه نظرسنجی ها پیروزی قاطع وی در دور دوم این انتخابات در برابر مارین لوپن، رهبر جبهه ملی و نامزد جناح راست افراطی در این انتخابات، خطر فرگزیت (خروج فرانسه از اتحادیه اروپا) را دور کرده است. این مسئله از آنجا در میان سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی نگرانی ایجاد کرده بود که لوپن در تبلیغات و کارزارهای انتخاباتی وعده داده است در صورتی که مدیر جمهور فرانسه شود راجع به خروج فرانسه از اتحادیه اروپا همه پرسی برگزار خواهد کرد و به فرانک فرانسه (پول ملی فرانسه در گذشته) باز خواهد گشت.

عبارات مهم : فرانسه

اما اکنون که چند روز از اعلام پیروزی ماکرون در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه می گذرد ارزش یورو در برابر به بالاترین حد خود از اول امسال تاکنون رسیده است. به طوری که اکنون هر یورو برابر 1.0932 دلار(در مقیاسی گسترده تر هر هزار یورو برابر هزار و 93 دلار و 20 سنت) داد و ستد می شود.
به لحاظ درصدی، ارزش یورو برابر دلار آمریکا از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه شش درصد زیاد کردن یافته است. سرمایه گذاران اکنون مطمئن هستند که ماکرون با نسبت آراء زیادی بر لوپن در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پیروز خواهد شد.
نتایج نظرسنجی هایی که تاکنون انجام گرفته است همگی تاکید می کنند که امانوئل ماکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با بیش از60 درصد آرا بر لوپن پیروز خواهد شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: فرانسه | فرانسه | پیروزی | انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری | بین الملل | اقتصاد بین الملل | ارزش برابری یورو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *