خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جم قهرمان مسابقه های رفاقت مهر در استان بوشهر شد

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و هشتمین دوره استانی مسابقه‌های فرهنگی و امدادی رفاقت مهر با قهرمانی جم و بوشهر به آخر رسید.

جم قهرمان مسابقه های رفاقت مهر در استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حسین درویشی در مراسم پایانی مسابقه های افزود: در این دوره از مسابقه های ۲۸۰ نفر از اعضای کانونهای دانشجویی، جوانان روستایی، طلبه و عشایری از ۹ شعبه جمعیت هلال احمر استان بوشهر باهم به مسابقه پرداختند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین مسابقه های ها در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، امداد و کمکهای اولیه و زبان انگلیسی به مدت دو روزباهم به مسابقه پرداختند و در آخر در قسمت برادران تیم جم در ۴ رشته ودرقسمت خواهران دررشته حمل مصدوم وزبان انگلیسی مقام اول مسابقه های را کسب کردند و تیم خواهران بوشهر در رشته امداد و کمک های اولیه واسکان اضطراری به مقام اول نایل امدند وبه مسابقه های کشوری را یافتند.

عبارات مهم : زبان انگلیسی

وی اضافه کرد: نشانه از برگزاری مسابقه رفاقت مهر ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کاردسته جمعی، آشنایی استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا، ایمان، معرفت، دین و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل، پرورش روحیه مسوولیت پذیری، تعامل و همدلی و آشنایی با حوزه های امدادی، بشردوستانه و معنوی است.
وی بیان کرد: مسابقه رفاقت مهر یکی از فعالیت های تربیتی و آموزشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و زیاد کردن سطح آگاهی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از راه ایجاد انگیزه زیاد و مسابقه سالم تر با هدایت و نظارت جمعیت هلال احمر برنامه ریزی و اجرا می شود.
انتهای پیام /پ

واژه های کلیدی: زبان انگلیسی | کمک های اولیه | انگلیسی | مسابقه | جمعیت | بوشهر | هلال احمر | رفاقت مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *