خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ کاندیداها به فرمانداری‌ها بوشهر استان بوشهر

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر گفت: فردا نتیجه بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای شورای اسلامی استان بوشهر به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ کاندیداها به فرمانداری‌ها بوشهر استان بوشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری صبحگاه امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر ادامه دارد اظهار داشت: پس از بررسی صلاحیت کاندیداها در هیئت های اجرایی نتیجه را به هیئت های نظارت استان بوشهر تحویل داده شد.
وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی است افزود: هیئت های نظارت 7 روز مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و دِه دارند که امروز آخرین روز بررسی این صلاحیت ها است.

عبارات مهم : انتخابات شوراهای استان

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر با بیان اینکه نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی استان بوشهر به فرمانداری ها اعلام می شود گفت: فردا نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی استان بوشهر به فرمانداری ها و به طور همزمان به صورت محرمانه به کاندیداها اعلام می شود.
خدری با بیان اینکه کاندیداها مهلت 4 روزه جهت اعتراض دارند تصریح کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده است اند 4 روز مهلت دارند اعتراض خود را جهت بررسی مجدد صلاحیت آنان به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر ارائه دهند.
وی با بیان اینکه صلاحیت کاندیداها براساس مر قانون بررسی می شود افزود: تمام تلاش این است که در کرسی پارلمانی محلی، افرادی گزینش شدند که ضمن امانتدار امورات جهت حل مسائل مردم احساس مسئولیت کنند.
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر تاکید کرد: تلاش می شود افرادی سالم که امانتدار مردم هستند معرفی شوند و حق کاندیداها و مردم در این عرصه نادیده گرفته نمی شود.
خدری با قدردانی از تلاش اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: فعالیت شبانه روزی هیئت عالی نظارت تا آخر انتخابات و شمارش آراء ادامه دارد.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم هر لحظه در صحنه استان بوشهر در پای صندوق های اخذ رای 29 اردیبهشت گفت: با تلاش این است که زمینه حضور مردم با یک شور انقلابی در انتخابات 29 اردیبهشت و پای صندوق های اخذ رای فراهم شود.
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر از معرفی ناظران و سرناظران خبرداد و تصریح کرد: گزینش ناظران و سرناظران جهت انتخابات 29 اردیبهشت مراحل نهایی معرفی طی می کنند و این افراد پس از گزینش تا آخر انتخابات در صحنه هستند.
خدری با اشاره به اینکه انتخابات در دو شهر بوشهر و برازجان الکترونیکی برگزار می شود افزود: پس از آخر انتخابات و طی شدن فرایند قانونی، نتیجه انتخابات این دو شهر زودتر از نقاط دیگر اعلام می شود.
انتهای پیام /پ

واژه های کلیدی: انتخابات شوراهای استان | انتخابات 29 اردیبهشت | نتیجه انتخابات | شورای اسلامی | رد صلاحیت | انتخابات | اسلامی | بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *