خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعلام آمادگی نامزدهای اصلی انتخابات برای مناظره‌های رو در رو

اعلام آمادگی نامزدهای اصلی انتخابات ایران برای مناظره‌های رو در رو

ستادهای انتخاباتی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف می‌گویند که آنها آماده برگزاری مناظره رو در رو هستند. یکی از اعضای ستاد آقای رئیسی در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما خواهان برگزاری مناظره‌ای بین آقایان روحانی و رئیسی شده است.

برخی مقام‌های دولتی به ادعاهای آقایان رئیسی، قالیباف و میرسلیم در مناظره پاسخ داده‌اند و طرفداران نامزدها هم به ستایش آنان پرداخته‌ و از طرف مقابل انتقاد کرده‌اند.

آقای قالیباف نیز تهدید کرده که از آقای جهانگیری شکایت می‌کند.

محمد دهقان، رئیس ستاد آقای قالیباف گفته است: “آقای روحانی در مناظره دیروز حرف‌هایی زد که بایستی به افکار عمومی پاسخ دهد: مناظره دو طرفه! ما آماده‌ایم هر جا و هر زمان.”

محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد آقای روحانی نیز می‌گوید: “رییس‌جمهور آماده مناظره‌های دو به دو هم هستند و به جز ایشان، نمایندگان آقای روحانی نیز آماده مناظره هستند.”

در عین حال محمد امین توکلی به نمایندگی از ابراهیم رئیسی به رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات نامه‌ای نوشته و خواهان برگزاری مناظره‌ای بین آقایان روحانی و رئیسی شده است.

در مناظره سوم پس از آن که آقایان روحانی و جهانگیری به مشکلات ناشی از عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد اشاره کردند، آقای رئیسی گفت باید در تلویزیون بین آقای روحانی و آقای احمدی‌نژاد مناظره‌ای برگزار شود تا بحث مشکلات آن دوره خاتمه یابد.

آقای روحانی در پاسخ گفت حاضر است به جای آقای احمدی‌نژاد با خود آقای رئیسی مناظره کند، چرا که بسیاری از مقام‌های دولت آقای احمدی‌نژاد در ستاد آقای رئیسی حضور دارند و برای او برنامه می‌نویسند.

مطابق قانون انتخابات ایران نامزدهای ریاست جمهوری باید به طور مساوی امکان تبلیغ در رادیو و تلویزیون دولتی را داشته باشند. مشخص نیست اگر مناظره‌ تلویزیونی رو در رو بین آقای روحانی و آقایان رئیسی و قالیباف انجام شود، دیگر نامزدها چه طور فرصت مساوی خواهند داشت.

 

اعلام آمادگی نامزدهای اصلی انتخابات ایران برای مناظره‌های رو در رو  پس از اخرین مناظره
اعلام آمادگی نامزدهای اصلی انتخابات ایران برای مناظره‌های رو در رو پس از اخرین مناظره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *