خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خرید هواپیما، ویترینی جهت تبلیغات دولت است ، برای ردصلاحیت “احمدی‌نژاد” ادله کافی وجود دارد

یکی از کاندیدای ریاست جمهوری اعتقاد است دولت تلاش می‌کند تا با حرکات ویترینی و نمادین در انتخابات 96 تأثیر بگذارد.

خرید هواپیما، ویترینی جهت تبلیغات دولت است ، برای ردصلاحیت "احمدی‌نژاد" ادله کافی وجود دارد

سعید یاری یکی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 96 در گفت وگو با خبرنگار گروه انتخابات کلوب خبرنگاران جوان، در رابطه با علت حضورش در انتخابات اظهار داشت: بنده در سال 84 هم با شعار “دولت نجات” قصد شرکت در انتخابات را داشتم ولی در آن مقطع، به نفع یکی از کاندیداها انصراف دادم.
دبیرکل شرکت دفاع منافع ملی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه روند رو به رشد مفاسد و مسائل کشور یکی از انگیزه های مهم بنده جهت حضور در انتخابات 96 است، ادامه داد: متأسفانه وضع اقتصادی کشور به مرحله اسفباری رسیده است که شاخص های آن را در 8.5 میلیون بدون کار می بینیم.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری 96

یاری تصریح کرد: روحانی یکی از کاندیداهایی است که در تناوب قدرت بوده و امتحانات خود را پس داده است و زیاد از این کارایی ندارند.
پاسکاری قدرت
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: بعضی از این شخصیت ها دارای هژمونیک قدرت درون خانواده ای شده است اند و این قدرت را به هم پاس می دهند که با این شرایط نمی توانند حرکتی تحولی جهت نظام داشته باشند.
یاری با انتقاد از اینکه بعضی مواقع روسای جمهور ما جایگاه خود را گم می کنند، اظهار داشت: مدیر جمهور، بازوی اجرایی رهبر معظم انقلاب است و باید تحت فرمان منویات ایشان باشد.
دبیرکل شرکت دفاع منافع ملی کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه روحانی و تیم همراهش تلاش کردند آرایش مجلس شورای اسلامی را با برجام به نفع خودشان تغییر دهند، اظهار داشت: آنان جهت رسیدن به این نشانه حتی چند تن از اصولگرایان را هم در لیست 30 نفره خود قرار دادند ولی آرایش مجلس به نفع اصولگرایان تغییر کرد.
خرید هواپیما، ویترینی جهت تبلیغات دولت
وی افزود: از آنجایی که روحانی و تیمش نتوانستند از طریق تغییر آرایش مجلس و برجام به اهداف خود برسند، تلاش می کنند تا با حرکات ویترینی و نمادینی چون خرید هواپیما، در انتخابات 96 تأثیر بگذارند.
یاری با بیان اینکه نمره عملکرد دولت یازدهم کمتر از عدد 10 است، گفت: دولت یازدهم توفیقات خاصی در عملکردش نداشته است و با این شرایط، قطعا رویکرد مردم به سمت دولت یازدهم و شخص روحانی نخواهد بود.
احمدی نژاد قدرت طلب است
یاری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد شرایط احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان را دارد، اظهار داشت: منظومه فکری احمدی نژاد مبتنی بر قدرت طلبی است که نمود این مسئله را در 11 روز منزل نشینی اش دیدیم که به هیچ وجه اینگونه رفتارها در شأن مدیر جمهور در نظام دینی و ولایی ما نیست.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ادله و بینه کافی جهت رد صلاحیت احمدی نژاد موجود است، تصریح کرد: علاوه بر این، کسانی که به صورت تاکتیکی و پوششی و همچنین با هدایت احمدی نژاد و مشایی وارد عرصه انتخابات شدند هم باید رد صلاحیت شوند.
وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد مصداق واقعی ضرب المثل “شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند” است، خاطر نشان کرد: احمدی نژاد به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و می توانست این شرایط را جهت خود حفظ کند تا اعتبار ای جهت آینده اش باشد ولی کاملا آگاهانه و صرفا به علت قدرت طلبی، همه این شرایط را از دست می دهد.
انتهای پیام /

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری 96 | انتخابات ریاست جمهوری | احمدی نژاد | انتخابات 96 | احمدی نژاد | رد صلاحیت | انتخابات | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *