خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

4 درصدی ها چه کسانی هستند؟

این ۴ درصدی‌ها کسانی هستند که مدیرعامل بانک را خودشان می گذارند.

محمد باقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران گفته است “این چهار درصدی‌ها  کسانی هستند که مدیرعامل بانک را خودشان می گذارند.”

آقای قالیباف در مناظره اول تلویزیونی گفته بود ۴ درصد از جمعیت کشور با “سوء استفاده از امکانات ۹۶ درصد دیگر” ثروتمند شده اند.

این نامزد انتخابات در ورامین گفته است: “برای دریافت ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان وام آنقدر می‌برند و می آورند و سند و وثیقه می خواهند که از وام گرفتن بیزار می شوید، اما این ۴ درصدی ها کسانی هستند که . نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان وام از همان بانک بر می‌دارند بدون اینکه وثیقه بگذارند و بدون اینکه بابت آن سودی بدهند.

محمد باقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران گفته است "این چهار درصدی‌ها  کسانی هستند که مدیرعامل بانک را خودشان می گذارند."  آقای قالیباف در مناظره اول تلویزیونی گفته بود ۴ درصد از جمعیت کشور با "سوء استفاده از امکانات ۹۶ درصد دیگر" ثروتمند شده اند.   این نامزد انتخابات در ورامین گفته است: "برای دریافت ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان وام آنقدر می‌برند و می آورند و سند و وثیقه می خواهند که از وام گرفتن بیزار می شوید، اما این ۴ درصدی ها کسانی هستند که . نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان وام از همان بانک بر می‌دارند بدون اینکه وثیقه بگذارند و بدون اینکه بابت آن سودی بدهند."
محمد باقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران گفته است “این چهار درصدی‌ها کسانی هستند که مدیرعامل بانک را خودشان می گذارند.”
آقای قالیباف در مناظره اول تلویزیونی گفته بود ۴ درصد از جمعیت کشور با “سوء استفاده از امکانات ۹۶ درصد دیگر” ثروتمند شده اند.
این نامزد انتخابات در ورامین گفته است: “برای دریافت ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان وام آنقدر می‌برند و می آورند و سند و وثیقه می خواهند که از وام گرفتن بیزار می شوید، اما این ۴ درصدی ها کسانی هستند که . نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان وام از همان بانک بر می‌دارند بدون اینکه وثیقه بگذارند و بدون اینکه بابت آن سودی بدهند.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *